piątek, 13 listopada 2009

Odsłona 4 wesołego obrazka

Do obrazka wyszytego według schematu znalezionego kiedyś w necie - gdzieś na Picasa, ale adres tego albumu już nie jest aktualny.
Gdyby ktoś trafił na stronę ze schematem tego obrazka, to proszę o pozostawienie informacji w komentarzach.

Do  obrazka dodałam napisy.
Najpierw wyszyłam z jednej strony coś takiego.


Po krótkim namyśle wyszyłam taki sam napis także z drugiej strony - było trochę miejsca :)


Teraz zastanawiam się, jak ten hafcik wykorzystać - przyznam, że pewien pomysł kręci się po głowie.

Ostatnio sporo robótek wykonuję, ale żadnej jakoś nie mogę skończyć - nie mam pojęcia, dlaczego tak się dzieje.
Czyżbym robiła za dużo w tym samym czasie?
Czy to tylko ja tak mam?
Muszę zmobilizować się i ustalić jakiś harmonogram, bo zginę w tłoku robótek w toku.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    justyha1
    2009/11/13 20:18:40
    Łaaaadneeee
    -
    makneta
    2009/11/14 09:36:03
    Obrazek bardzo ładny. Ciekawe do czego go użyjesz.
    MI nie pomaga robienie listy. W chwili, w której zakładam, że lista już kompletna znajduje jakiś nowy super genialny wzór i muszę spróbować, nawet jeśli nie wychodzi super genialnie, to ze 2-3 dni wyrwane z planu.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    ewcia116
    2009/11/14 11:19:46
    ładne i pomysłowe pozdrawiam

    p.s. dziękuję za wyróżnienia
    -
    splocik
    2009/11/16 15:18:10
    Justyha1 - dziękuję :)

    Makneta - dziękuję :) Mi też lista nie bardzo pomaga, ale może wymyślę jakiś inny sposób na ustalenie priorytetów.
    A na wpadające, dodatkowe robótki nie ma mocnych, to norma :)))

    Ewcia116 - Dziękuję bardzo :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    janola
    2009/11/16 16:54:09
    A ja tu właśnie wpadłam z filiżanką ulubionej herbatki wanilia, karmel i tak sobie patrzę na ten sympatyczny obazek - idealna pora na herbatkę :-)
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2009/11/17 13:37:06
    Janola - zapraszam z herbatką częściej :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dota72
    2009/11/20 22:09:35
    Hafcik bardzo ładny.Mimo,że ja bardziej kawowa (ale tylko cappuccino) to wydrukowałam już chyba z "tonę" różnych wzorów herbacianych.Kiedyś sobie ozdobię hafcikiem pudełko na herbatki.Pudełko już jest,wzory też to tylko brac się do roboty.POzdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2009/11/21 17:25:39
    Dota72 - dziękuję :) Ja też bardziej kawowa (czarna naturalna) :))) I też mam trochę wybranych schematów na później. Ten pomysł z pudełkiem także rozważałam :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń