czwartek, 7 lipca 2011

Taki dziwny tydzień i natura

Huśtawka w pogodzie i huśtawka w robótkach, a na koniec doszła huśtawka w nastroju.
Taki dziwny był to tydzień.

Wczoraj w przypływie lepszej pogody i lepszego samopoczucia, na spacerze z sunią przypłynęła do mnie ochota pstryknięcia fotki dziko rosnącym roślinkom mijanym na spacerowym szlaku.
Ponieważ nie planowałam wcześniej fotografowania, nie zabrałam ze sobą aparatu lecz zabrałam komórkę, czego zwykle nie robię, a powodem było oczekiwanie pewnej wiadomości...

Skoro komórka była w garści, to nic nie stało na przeszkodzie, by skorzystać z jej możliwości, których nie ma znowu aż tak wiele, jak to jest w przypadku niektórych - bardziej wypasionych.

Nie są to więc najlepsze jakościowo zdjęcia, ale może już za rok albo dwa tych roślinek tam nie będzie, bo wybudują następne bloki...

Fotki wstawiam bez opisu...











I jeszcze jeden kwiatek - azalia, która przed miesiącem wyglądała tak, jak na tamtych fotkach, a tak wygląda dziś :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    antonina14
    2011/07/07 15:42:16
    A miło jest popatrzeć na łąkowe rośliny. Trzymaj się ciepło. Pozdrawiam.
    -
    hrabina.ee
    2011/07/07 15:58:16
    ślicznie zaczyna kwitnąc Twoja azalia. Dzikie rośliny maja niezwykły urok, trzeba go tylko umieć dostrzec, a może po prostu lubić?

    Anka
    -
    pkela_1
    2011/07/07 16:40:01
    Witaj Splociku!
    Dawno do Ciebie nie zaglądałam, napiszę osobnego maila, ale teraz sygnalizuję dziwne zjawisko.
    Tego nie widziałam na żadnym innym blogu na bloxie - nie mogę spokojnie nic przeczytać, bo przez ekran przesuwa się pomarańczowy pasek reklamowy (teraz nie podaję adresu, żeby jeszcze nie podbijać reklamy), z napisami i śmiejącymi się jakimiś potworkami.
    A kiedy otworzyłam stronę z komentarzami wyskoczyło z kolei inne okienko z jakąś reklamą.
    Ja mam ustawione blokady reklam, bo strasznie ich nie lubię, a tu nagle takie dziwności - pasują nawet do tytułu posta.
    Może to jakiś jednorazowy wybryk, ale chyba lepiej żebyś wiedziała o tym.
    Pozdrawiam
    Ela
    -
    splocik
    2011/07/07 21:08:00
    Antonina14 - dziękuję - będę starała się trzymać :) Brakowało mi tu innych kolorów łąkowych kwiatków, ale te już przekwitły.

    Hrabina - azalia cieszy pięknymi kwiatami i ma jeszcze sporo pączków. Tak, rośliny łąkowe mają specyficzny urok i szkoda, że wczoraj nie miałam aparatu - pewnie mogłabym zrobić ujęcia z bliska. Dziś już mi się nie chciało robić zdjęć tych samych okolic, ale nie powiedziałam ostatniego słowa :)

    Pkela - dziękuję za informację. Ja także mam ustawioną blokadę reklam i mam dodatkowo w przeglądarce ustawioną blokadę na wyskakujące okienka, dlatego nie widzę nic takiego, co mi opisujesz, ale ta informacja może przydać się innym.
    Jeszcze raz dziękuję za zwrócenie uwagi.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    barbaratoja
    2011/07/07 21:22:00
    Takie śliczne kwiaty miałam pod balkonem, a balkon mam 20 cm nad ziemią, były jeszcze metrowe trawy, ale przyszli panowie ze spółdzielni, ścięli kwiaty i trawę;-(
    -
    splocik
    2011/07/08 09:21:42
    Barbaratoja - czasami trudno zdecydować, czy pod balkonem/oknem chcemy mieć kwiaty łąkowe, kwiaty ogrodowe, czy trawnik, ale człowiek taki już jest, że chce to, czego nie ma :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2011/07/10 23:34:53
    Piękna dzika łąka, taka jakich już jest niewiele, a jakie pamiętam z dzieciństwa. Ale tam , gdzie były dzisiaj stoją bloki :(
    -
    splocik
    2011/07/11 14:15:10
    Nerula - natura tworzy piękne kompozycje, które nie zawsze dostrzegamy.
    Takie dzikie łąki nie mogą już rosnąć tam, gdzie chcą, a niedługo nawet na obrzeżach miast nie będzie możliwości oglądać takich naturalnych łąk.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń