poniedziałek, 5 marca 2012

Koniec zimy - ogłaszam

Przynajmniej u mnie na tamborku jest koniec zimy - zimowe serduszko gotowe.

Skończyłam wyszywać zimową porę roku, więc pora, by zima poszła spać aż... do zimy :)))))



Gdy kończyłam wyszywać kontury, słoneczko świeciło już bardzo radośnie mimo, że lekki przymrozek jeszcze powraca.
Pozostało jeszcze oprawić obrazki i nowy wystrój gotowy.

Teraz zapraszamy wiosnę, niech przyjdzie i rozgości się we wszystkich kolorach :)

Przebiśniegi jeszcze w pełni kwitnienia...



ale niebawem ustąpią pola krokusom, które z pewną nieśmiałością zaczynają wyciągać główki do słoneczka :)



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    bebezet
    2012/03/05 16:40:35
    hafcik uroczy, choć zimowy... jak by nie patrzeć, jeszcze zima trwa, jednakże dobrze by było jakby sobie poszła w diabły... i przyszła już wiosna... bierz się za kolejne serducho - wiosenne tym razem :)
    -
    urszula97
    2012/03/05 17:53:48
    hafciki udane a pani zima to dzisiaj pogroziła mrozikiem rano ,a kwiatuszki cudne,nie mogę się wybrać na działkę.
    -
    w.cwiklinska
    2012/03/05 19:37:08
    Splociku - masz rację - u nas już 3 dni jest piękna pogoda- słońce kusi-
    że ja dzisiaj zdecydowałam sie na lody ---
    Serduszko - urokliwe a może rzeczywiście powinnaś zrobić również
    wiosenne letnie i jesienne - taki roczek serduszkowy ? Następnych ciepłych
    dni WACW
    -
    splocik
    2012/03/05 19:38:45
    Bebezet - dziękuję :) Trwa, aje już niedługo sobie pójdzie :)) Można zacząć liczyć dni :))
    Wiosenne serducho jest kilka notek wstecz :)))) Było wyszyte jako pierwsze :)

    Urszula97 - dziękuję :) U mnie w nocy są przymrozki jeszcze, ale już co raz mniejsze :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2012/03/05 19:43:44
    W.cwiklinska - dziękuję :) Narobiłaś mi ochoty na lody, ale powiem Ci, że wczoraj o nich pomyślałam :)))
    Serduszka wszystkie są wyszyte - oj przeoczyłaś kilka notek :)))
    A w bieżącej notce napisałam: " Pozostało jeszcze oprawić obrazki " :))))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2012/03/07 19:18:21
    Nie lubimy zimy prawda? Ale hafcik uroczy. Czekam na oprawę wszystkich, Kwiatki, ach.
    A lody mam w zamrazarce i walcze se sobą, zjęść czy nie. Buziaki.
    -
    splocik
    2012/03/08 08:38:02
    Gaga1957 - dziękuję :) O zimie to prawda:)) I nie mów mi o lodach, bo się zimniej robi -właśnie pada śnieg wrrrrr brrrrr :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    w.cwiklinska
    2012/03/08 11:26:01
    Miałaś rację o serduszkach - nie wiem jak to sie stało, że przegapiłam - "rok serduszkowy"
    teraz czekam na serca w rameczkach - ciekawam jakie wybierzesz - u nas znowu
    zima - leży śnieg a miała pada deszcz- a bylo już tak pięknie .. miłego dnia
    -
    mięta
    2012/03/08 12:19:05
    Śliczne serduszko :) i kwiaty ..
    -
    splocik
    2012/03/10 16:53:04
    W.cwiklinska - miałam linkować w każdej notce poprzednie serduszka, by nie przeoczyć właśnie, ale uciekło mi to z pamięci :)))

    Mięta - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń