sobota, 3 marca 2012

Taki malutki dodatek

A może odwrotnie, do tego dodatku dołączony został spory pakunek.
Pakunek dotarł już na miejsce - cały czas śledziłam drogę paczki dzięki możliwości udostępnionej na stronie poczty.

Gaga robi szydełkiem fajne rzeczy z całkiem cienkich nici.
U mnie leżą odłogiem szpulki nici do szycia.
Jest tego sporo, więc zapytałam, czy przygarnie część nici, czy Jej się przydadzą.
Po otrzymaniu twierdzącej odpowiedzi spakowałam nici do pudełka, dorzuciłam tkaniny, na których można coś wyszyć i dołączyłam mały dodatek.
Dobrze mieć w pudełku takie drobne hafciki, z którym szybko można wykonać taki drobiazg :)
Ten drobiazg, to breloczek do zawieszenia przy nożyczkach.
Do fotki pozowały moje osobiste nożyczki :)))


Może on być jednocześnie podręczną poduszeczką dla igły odłożonej "na chwilę" :)

Wiem, że przesyłka uradowała adresatkę i czekam na Jej szydełkowe kwiatki, jajeczka i inne drobiazgi :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gaga1957
    2012/03/03 22:35:56
    Oj dotarly, dotarly. Buzia usmiechnieta od ucha do ucha. Brak slów.
    Kolorki nici sa cudne, materialy również. A to maleństwo cudne, ladniejsze nic na zdjeciu i MOJE. Jestes bardzo kochana Splociku. Zobaczymy co wymyslę. Biliony buziaków.
    -
    splocik
    2012/03/04 10:58:37
    Gaga1957 - i o to mi właśnie chodziło, by buzia uśmiechnęła się :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    truskawki2701
    2012/03/04 14:13:09
    Uroczy mały drobiazg ;)
    -
    splocik
    2012/03/04 19:42:30
    Truskawki2701 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Imawe
    2012/03/04 20:12:43
    Piękny prezencik !!!
    -
    splocik
    2012/03/05 15:41:48
    Imawe - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń