wtorek, 24 lipca 2012

Taka mała zmiana i jak nowy

Po dniach zimnych i deszczowych zagościły dni upalne - fajnie.
Czasami chce się posiedzieć na balkonie zamiast na działce - szczególnie wieczorem.
Do takiego posiedzenia potrzebne są foteliki, ale te wysłużone odmówiły posłuszeństwa, a właściwie jeden z nich.

Materiał przetarł się na rurce z przodu siedziska i nijak nie dało się w takim foteliku usiąść.
A dni i wieczory zapowiadają się piękne...
Padło pytanie: kupić nowe krzesełka/foteliki czy nowy materiał...
Wyszło, że kupić materiał i moje zdolne rączki oraz wysłużony Łucznik, zrobimy co należy, znaczy należy uszyć nowe ubranka dla fotelików.
Dawniej Łucznik pomagał mi uszyć różne drobiazgi, ciuszki, pościel i takie tam różności, a teraz pomaga sporadycznie w takich jak ta właśnie sytuacjach.

Skoro się rzekło A, nie pozostało nic innego jak powiedzieć B i wykonać objazd sklepów, i wybrać materiał, i zdemontować (tu przydał się mąż i jego silne ręce) poprzednie ubranko - na przymiarkę - i uszyć nowe.

Tak wyglądał fotelik (ten lepszy) przed odnowieniem...


A tak prezentuje się teraz (drugi też)...


Ponieważ kupiłam pas materiału o parę, no może paręnaście centymetrów więcej, więc wykombinowałam dwie serwetki - podkładki obszywając każdy kwadrat tęczową taśmą.


Tak przypadkiem wyszedł całkiem fajny komplecik balkonowy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gaga1957
    2012/07/24 21:53:00
    Witaj! Ale slonecznie i radośnie się zrobilo. Sliczny material no i ladne wykonanie. Foteliki poslużą oj dlugo. No i myslę, że satysfakcja duża. Ja tez nie lubię rozstawac się ot tak z rzeczami. Super pomysl. Miłych wieczorow życzę. Pozdrawiam cieplo.
    -
    raeszka
    2012/07/24 23:23:58
    Fotele w nowej odsłonie prezentują się super :).

    Nie widziałam jeszcze tęczowej tasiemki, super jest :).
    -
    splocik
    2012/07/25 15:33:15
    Gaga1957 - dziękuję :) Oj wiele jest jeszcze rzeczy, z którymi trudno mi się rozstać, ale chyba nie będzie innego wyjścia, bo choć nowe mieszkanie jest większe, to nie mogę znaleźć dla nich miejsca.

    Raeszka - dziękuję :) Tęczową taśmę kupiłam w sklepie z firankami - tam poszukaj :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    truskawki2701
    2012/07/25 19:12:21
    Świetna zmiana! Tak pozytywnie i wesoło się zrobiło ;)
    -
    poleskieinspiracje
    2012/07/25 21:18:47
    Super, że przerabiasz stare rzeczy na nowe, jest ekologiczine i o wiele lepiej niż było zrobione że tak powiem "sklepowo"
    -
    splocik
    2012/07/26 14:35:39
    Truskawki2701 - dziękuję :))

    Poleskieinspiracje - miło mi, dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2012/07/29 18:27:44
    Fantastyczny letni komplet :-)
    Pozdrawiam Dorti
    -
    splocik
    2012/07/30 07:16:33
    Dorti - komplecik sprawdzony, jednak ostatnio rzadko wykorzystywany, bo pogoda nie sprzyja :) Ale to jeszcze nie koniec sezonu :))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń