czwartek, 6 września 2012

Trzy komplety powstały z jednego wzoru

Rzadko ostatnio piszę, ale nie znaczy, że nic nie robię.
Nie nudzę się i mimo, że ciągle coś nieprzewidzianego się dzieje (tego nie lubię), to zawsze jakieś nitki, włóczki oraz druty, szydełko bądź igły są w moich rękach i coś z nich powstaje.

Chociaż kielichy już wypełnione czekają na prezentację, to dziś pokażę, na co ostatnio miałam wenę.
Z tych samych schematów powstały trzy komplety łapek.

Pierwszy powstał ten komplet.


W tym komplecie kwiatek (podstawa) wykonany został według tego samego schematu, co kwiatek wyżej, natomiast sześciokąt został nieco zmieniony.


W tym komplecie ośmiokąt wykonany jest według schematu ośmiokąta z pierwszej fotki, natomiast kwiatek został nieco zmieniony w kilku ostatnich okrążeniach.


Tym sposobem z jednego schematu powstały trzy różne wyroby, a z drugiego schematu trzy kolejne łapki - też różniące się od siebie.
Dwa komplety mają już nowe miejsca pobytu, a jeden zostaje do pomocy w mojej kuchni :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    poleskieinspiracje
    2012/09/06 21:26:52
    świetne są te podkładki...
    najbardziej kolorystycznie podoba mi się ta wersja środkowa :)
    -
    hrabina.ee
    2012/09/07 09:05:17
    świetnie sobie to wymyśliłaś. wyszły Ci śliczne komplety.
    Przyznaję, że ja rzadko zmieniam schematy:) jakoś mi nie po drodze z wymyślaniem, a może po prostu nie chce mi się i idę po najłatwiejszej linii oporu.

    Pozdrawiam
    Anka
    -
    Elunia
    2012/09/07 11:37:43
    bardzo ładne komplety wyszły - najbardziej podoba mi się ten drugi (kolorystycznie) :))
    -
    urszula97
    2012/09/07 17:38:53
    ładne,pieknie dobrane kolory a te wykończenia sprawiają że łapki są takie wesołe.
    -
    Dorti
    2012/09/08 08:05:39
    świetne łapki :-) bardzo ciekawe wykończenie w pierwszym kwiatku i drugim
    -
    monho
    2012/09/08 14:07:27
    Bardzo ładne łapki. Dokładnie pooglądałam coby wybrać które dla mnie naj, i wyszło na te ostatnie, białe z czerwonym brzegiem. Ale podobają mi się wszystkie!
    -
    fusilla
    2012/09/09 13:09:24
    A można zamówić taki komplecik????
    -
    splocik
    2012/09/09 13:52:40
    Poleskieinspiracje - dziękuję :)

    Hrabina - dziękuję :) Znasz mnie trochę i wiesz, że lubię takie myki :) Za bardzo nie wymyślałam, to samo wyszło w czasie robienia :))))))

    Elunia - dziękuję :) Mnie też, ale ten poszedł w świat :))

    Urszula97 - dziękuję :) Właśnie takie miały być - wesołe :)

    Dorti - dziękuję :) Lubię zmienić co nieco, by wyglądało ciut inaczej :))

    Monho - dziękuję :) Tak odbierasz kolor? To nie jest biały, a taki, jak kawa z mlekiem :) Porównaj z cieniowanymi.

    Fusilla - nie można :))) Nie robię na sprzedaż, ale jak zasłużysz [:)))))))))))], to w prezencie może być :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2012/09/11 17:24:16
    A co trzeba zrobic, aby zasłuzyć! jakieś specjalne oczekiwania??? ;-))))
    -
    splocik
    2012/09/11 20:02:14
    Fusilla - Ty chyba nie musisz pytać, bo wiesz jak można zasłużyć :))))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dana1967
    2012/09/14 12:42:19
    Bardzo fajne i praktyczne łapki. Co do papierowej wikliny z poprzednich postów to fantastyczne buciki!!! Gratulacje dla Małżonka!
    -
    splocik
    2012/09/15 13:36:07
    Dana1967 - dziękuję :) Łapki tego typu sprawdzają się w kuchni :)
    Gratulacje przekażę Mężowi :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń