środa, 16 września 2015

Zabawa Anielskie myśli zakończona

Najpierw obiecane wyjaśnienie tytułu.

Na piątą rocznicę blogowania wymyśliłam tytuł zabawy "Szatańskipomysł".

Tym razem dla kontrastu postanowiłam zabawie nadać tytuł "Anielskie myśli".

Wracając do zabawy...
Przeżyłam szok...
Kiedyś do zabaw blogowych zgłaszało się więcej osób i nadal tak jest, tyle, że zasady tych zabaw polegają tylko na wpisaniu się w komentarzu i oczekiwaniu na wyniki.
Tam, gdzie trzeba wykonać jakieś zadanie, choćby polegało ono tylko na myśleniu, to tylu chętnych już nie widać.
Czyżby myślenie, było takie trudne, a przecież ani nie kosztuje, ani specjalnie nie trzeba odrywać się od robótki i zamiast myśleć o różnych innych sprawach, to można pomyśleć o odpowiedzi na zadane w zabawie pytanie.
Ale to już sprawa indywidualna każdej robótkującej - niektóre z zasady nie biorą udziału w zabawach.

*****
Podsumowanie zabawy
W mojej zabawie "Anielskie myślenie" udział wzięło bardzo dużo osób, bo aż 2 (słownie: dwie).
Wychodzi na to, że wymyśliłam zbyt trudne zadania.

Jeśli chodzi o mnie, to ja się cieszę, bo mam z głowy problem z wybieraniem.
Uczestniczki też pewnie będą uradowanie, bo odpadła im konkurencja.

Pozostaje mi tylko podziękować...

Urszulo i Ninko

Bardzo gorąco dziękuję za udział w zabawie i za odwagę podjęcia się wykonania obu zadań.
Jest mi bardzo miło, że sprostałyście tym zadaniom. :))
Wasze wypowiedzi są piękne i wzruszające...

Zatem ogłaszam mój wybór...

W zaistniałej sytuacji, niespodzianki polecą do obu uczestniczek (namiary obu są mi znane) i pozwolę sobie na nie motywowanie, za które zadanie, która uczestniczka otrzymuje upominek.
Niech to się nazywa, że za całokształt. Niespodzianki wyślę niebawem.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2015/09/17 11:12:13
    ha, wielkie dzięki,podglądałam i nie widziałam że wygrałam, nie wiem jak czytałam.Czekałam na wynik a już po.Pozdrawiam, miło mi było.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/17 11:28:17
    Ja również dziękuję i z niecierpliwością ,a także ciekawością czekam na upominek niespodziankę. Pozdrowienia dla Ciebie i Ktosia :)
    -
    splocik
    2015/09/17 14:39:29
    Urszula97 - czasami tak bywa, że patrzymy, czytamy i nie widzimy. :))
    Nie było sensu przeciągać terminów, bo sprawa jest jasna, jak słoneczko, które właśni u mnie świeci.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/09/17 14:42:00
    Ninko - z niecierpliwą cierpliwością niebawem doczekasz się spodziewanej niespodzianki. :)))
    Pozdrawiamy ciepło.
    -
    Gość: mięta, *.dynamic.mm.pl
    2015/09/21 19:45:00
    Śliczne te rymowanki Urszuli97 i Ninki46, nagrody im się należą :)
    Ja myślę, że pewnie więcej osób o zabawie wiedziało, ale tak jak ja wystraszyło sie zadania rymowankowego więc wolało nie ryzykować ;)
    -
    splocik
    2015/09/21 19:59:39
    Mięta - ale przecież wyraźnie napisałam, że każde zadanie będzie traktowane oddzielnie i można wykonać tylko jedno zadanie np. odpowiedzieć na pytanie: "Dlaczego lubisz zimę?", a to chyba nie zalicza się do trudnych pytań...
    Jak pisałam, dla mnie łatwiej, bo nie musiałam wybierać, a dla Uli i Ninki radość z braku konkurencji. :)))
    Jest następna zabawa i będą jeszcze inne, więc, może w którejś zaryzykujesz...
    A dlaczego nie ryzykować, bo pojawiło się trochę trudności (?), przecież na co dzień zmagamy się z trudnościami napotykanymi w robótkach, a jednak piękne prace powstają. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń