wtorek, 22 marca 2016

Matematycznie na kartkach świątecznych

W tym roku wszystko przychodzi mi z trudem, oporem i w ogóle tak mi jakoś dziwnie.
Kartki wyszły takie, jaka była wena, ale nie ma tego złego, bo mogło być gorzej, ale jakoś się udało.
Wykonałam je haftem matematycznym, a bazą były gotowe schematy, których w necie jest w bród.
Wykorzystałam (przerobiłam na dziurki) kilka rysunków ze stron do kolorowania, bądź fotek, a niektóre schematy otrzymałam od koleżanek.
W sumie wykorzystałam tylko kilka schematów, jak zazwyczaj to robię dziurkując kartoniki po dwie lub trzy sztuki.
Potem te podziurkowane kartoniki staram się wyszyć tak, by ostateczny efekt był różny nie tylko w postaci kartki, ale samego haftu.

Zrobiłam 18 kartek i fotki wszystkich są tu - hurtem, więc długa jest notka, a która kartka trafi do kogo, to się okaże. :)))

Pogrupowałam kartki według zastosowanego motywu i nie piszę już nie więcej.






















2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Elżusia
    2016/03/22 12:21:22
    Bardzo ładne karteczki,lubię takie bo nie są przeładowane ozdobami.Haft matematyczny świetnie się nadaje na kartki i to prawda że w sieci jest mnóstwo wzorów tylko prawie wcale nie ma schematów z cyferkami .Są tylko wykropkowane i jak ktoś nie zna zasad tego haftu /jak ja/ to ma problem.
    Widzę że użyłaś metalizowanej nitki ,czy ona w trakcie wyszywania nie rwie się?
    Pozdrawiam ciepło .
    -
    urszula97
    2016/03/22 14:19:20
    Każda kartka jest śliczna i każda inna, piekne dzieła,sporo ich utworzyłaś,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2016/03/22 14:20:01
    Elżusiu - dziękuję :)
    Kiedyś próbowałam "przeładować" i prawie wyrzuciłam kartkę, ale w ostatniej chwili wpadłam na pomysł przerobienia jej, co uratowało kartkę.
    Jeśli prześledzisz moje matematyczne hafciki, to zauważysz, że tylko na początku, w pierwszych kartkach zastosowałam zwykłe nici, a później już wyłącznie metalizowane; bardzo rzadko się zdarza, że się urwą - jestem z nich zadowolona.
    Jeśli wyszyłaś 2-3 wzorki z numerkami, to potem możesz stosować bez numerków - liczenie ustalasz sama, jak Ci pasuje.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/03/22 14:22:29
    Urszula97 - dziękuję :)
    I tak nie zrobiłam tyle ile potrzebuję, więc resztę wyślę tych wielkoseryjnych.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    skrawek tęczy
    2016/03/22 16:09:35
    Wszystkie karteczki piękne i bardzo eleganckie! Pozdrawiam gorąco:)
    -
    hrabina.e
    2016/03/22 16:42:57
    Toż to ogrom pracy i moc przepięknych kartek. Wszystkie sa wspaniałe, nie wiem, która najpiękniejsza.
    -
    fusilla
    2016/03/22 18:01:09
    Co tu gadać! Ja podziwiam, jak zawsze!
    -
    splocik
    2016/03/22 18:07:44
    Skrawku tęczy - dziękuję :) Miło, że się podobają :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/03/22 18:09:17
    Hrabino - dziękuję :)
    Pewnie najpiękniejsza będzie ta, która do Ciebie dotrze :)))
    Tylko, że ja sama nie wiem, która poleciała do kogo.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/03/22 18:09:59
    Fusilla - dziękuję za podziwianie :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      andulencja
      2016/03/22 22:17:37
      No, nieźle poszalałaś! Wymyśliłaś chyba najbardziej pracochłonne kartki :)
      -
      splocik
      2016/03/22 22:22:06
      Andulencja - czy ja wiem??? Jak podziurkowałam kartoniki, to tak sobie siedziałam, jak świstak i przeciągałam te niteczki przez dziurki. :))) I tak wyszło :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      Ninka46
      2016/03/23 01:45:04
      Piękne hafciki, a jaka ilość ? Ja też w tym roku sie pokusiłam o zrobienie kilku. Zresztą jak wiesz ,zaraziłaś mnie razem z Danfi tą techniką haftu.
      -
      splocik
      2016/03/23 07:30:38
      Ninko - dziękuję :)
      Cieszę się, że dałaś się zarazić i też pewnie coś pięknego powstało. :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      arla1
      2016/03/23 08:58:25
      Piękne te karteczki matematyczne. W tym roku nie zrobiłam żadnej. Przerzucam się na sms życzenia. Niestety :)
      -
      splocik
      2016/03/23 14:14:27
      Arla1 - dziękuję :) Ja wysyłam robione kartki do niektórych, do kilku osób wysyłam kupne, a do wielu innych wysyłam SMS lub e-mail.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń