sobota, 14 lipca 2018

Foto zabawa I... 100% trafione :)

Przy poprzedniej literce (H) o mały włos miałabym wszystkie trafienia, ale okazało się, że nawet, gdy czegoś nie lubię, to nie powinnam tego tematu pomijać.

Tym razem było inaczej...
Ha ha ha :)
Roześmiałam się od ucha do ucha, gdy zobaczyłam fotki organizatorki Foto zabawy z tematami na literką I. :))))))
Trafiłam wszystkie tematy i zgarnęłam pełną pulę punktów, czyli 60!!!

Moje propozycje, to:


1. Jedzenie - Imbir
Rzadko stosuję imbir w mojej kuchni, ale pewnie, gdy przekonam się do niego, to częściej u mnie zagości.


 2. Flora / fauna - Irys
Na mojej działce mam trzy takie kępy irysów.
Mam także miniaturki w kolorze fioletu i żółte, które kwitną wcześniej.

3. W domu - Igielnik
Ten składany igielnik wykonałam kilka lat temu na upominek dla Motylka, a składany dlatego, że dzieci były malutkie i lepiej, żeby igiełki były schowane.
Mam nadzieję, że igielnik nadal dobrze służy. :)

 4. Na ulicy - Izolator
Myślałam o czymś innym, ale będąc na działce, mój wzrok przyciągnął słup wysokiego napięcia i... już wszystko jasne. :)))
Na tym słupie przesiadują ptaki, a jak z niego startują, to zawsze przypomina mi się film "Ptaki" Hitchcocka.


Tak sobie myślę, że pewnie limit szczęścia wyczerpałam, chociaż do końca alfabetu jeszcze daleko, więc może jeszcze uda się powtórzyć taki wynik, kto wie... :)

W każdym razie bawię się doskonale, tak jak inne uczestniczki zabawy, które serwują super fotki.

Literka I zaliczona...

i teraz czas zająć się następną literką alfabetu.

A tu jest galeria fotek na literę I

12 komentarzy:

  1. Masz świetne trafienia, dosłownie raz za razem :)
    Jeszcze raz gratuluję :)

    Ja od dawna używam imbir, do potraw z kuchni chińskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Tak wyszło, ale nie mam monopolu na szczęście i chyba wyczerpałam limit... zobaczymy ile uda mi się trafić na literkę J. :) Może nic? :)))

      Do imbiru jeszcze się nie przekonałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Moje gratulacje :).

    Też brałam udział w tej zabawie ale przy natłoku obowiązków nie mam nawet kiedy zrobić zdjęć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszka - dziękuję :)
      Czasami tak bywa, że z czegoś trzeba zrezygnować i wtedy wybór jest trudny, ale życie wymaga różnych, nawet najtrudniejszych decyzji.
      Może po okresie trudniejszym wrócisz do zabawy, bo zabawa potrwa jeszcze długo.
      Ja pominęłam pierwszą literkę.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Brawo ! Cztery zdjęcia i cztery trafienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Tym razem udało mi się. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Rewelacja, podziwiałam juz u Lidzi Twohe trafienie wiec i tu osobiście gratuluje!!! Zgadza sie ze zabawa przednia! Powodzenia w kolejnych odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Twoje fotki też super. :)
      Życzę Ci trafienia 100%. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Igielnik nadal sluzy, choc wszedobylskie paluszki Emilki potrafia z niego wyluskac igielki, ktore potem znajduje w roznych miejscach w domu . . .
    Ilekroc biore igielnik do reki, zawsze mysle o Tobie . . .
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - cieszę się, że igielnik, mimo upływu lat, nadal przydaje się. :)
      Emilka może nauczy się chować igiełki z powrotem do igielnika.
      Różne upominki przywołują wspomnienia o okolicznościach i osobach, które wiążą się z danym upominkiem. To jest miłe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń