sobota, 21 lipca 2018

Literka J w Fotograficznym alfabecie

Literkę J w Fotograficznym alfabecie zaliczyłam w połowie, czyli otrzymałam 2 bonusy za trafienia w pomysły organizatorki, jedno trafienie bez minusów oraz jedno trafienie z czterema minusami za powtórzenia uczestniczek.
Miałam przygotowany inny zestaw fotek, ale po namyśle wysłałam ten, który prezentuję poniżej.


1. Jedzenie - Jogurt


2. Flora / fauna - Jaszczurka


3. W domu - Jednorazówka


4. Na ulicy - Jezioro

Literka J za nami...


Teraz kolej na literkę K, czyli mnóstwo możliwości ...

A tu jest galeria fotek na literę J

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Anja - jaszczurki Zwinki mieszkały na mojej działce przez 4 lata, a w tym roku pewnie przeprowadziły się, bo ich nie widzę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zdjęcia jak zawsze super, no i gratuluję trafień. Ty to potrafisz mnie przewidzieć, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Staram się... :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń