piątek, 10 lipca 2020

Choinka 2020 w lipcu

Ostatnio, kilka razy pod rząd, w ramach zabawy Choinka 2020 wykonałam zawieszki, więc dziś przedstawiam kartkę z zimowym widoczkiem.

Motyw haftowany "wmontowałam" w ramkę wyciętą z jednego z arkuszy zamówionych  podczas mojej pierwszej wędrówki do sklepu internetowego.

Podobny "montaż" wykonałam również w ramach tej zabawy  - TUTAJ.

Początkowo hafcik miał posłużyć do wykonania bombki na kartce, ale ostatecznie wyszło to, co widać - taka prosta karteczka. :)


I na stojąco.

Kartkę zgłaszam do zabawy u Xgalaktyki.


18 komentarzy:

  1. Wzorek jest mi znany ;).

    Zrobiłaś bardzo fajną karteczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Wzorek jest z Twojej zabawy, więc nie dziwię się, że go znasz. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Pełna uroku karteczka. Ten hafcik bardzo mi się podoba.
    Serdeczności posyłam i dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuje :)
      Ten wzorek wyszyłam dwa razy, ten jest w mniejszej wersji, ponieważ kanwa była drobniejsza od tek dla pozostałych bombek w zabawie Raeszki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kartka bardzo piękna, czas tak szybko biegnie że ani się obejrzymy a będą znów moje ukochane święta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Prawda, czas biegnie, a właściwie pędzi, a przecież nikt go nie goni. :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. no wcale niie jest taka prosta, bo haft wymaga wiele czasu! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Ale ja tak ogólnie o całości... :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Kartek nigdy dość a lubię bardzo widoczki oglądać i wyszywać. Wyszło świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      To jest chyba najmniejszy widoczek jaki dotychczas wyszyłam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczna kartka! Haft uroczy :-) Wakacje dobiegną końca i ani się nie obejrzymy i będą Święta... ehhh...
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Tylko nie wiem, czy jeszcze na te Święta będziemy wysyłać kartki, przykładem wielkanocnych?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo fajna karteczka wyszła :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń