poniedziałek, 20 lipca 2020

Rękodziło i przysłowia z górą w tle

W zabawie Rękodzieło i przysłowia, na lipiec przypadły takie oto przysłowia:
1. Jeżeli chcesz zobaczyć górę, nie wchodź na jej szczyt.
2. Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu.

Wydaje mi się, że przysłowie pierwsze udziela pewnej wskazówki, iż nie zawsze z bliska wszystko wygląda doskonale czy wyraźniej i aby dostrzec to co jest ważne, lepiej popatrzeć na to z dystansu.

Do pierwszego przysłowia wykonałam zakładkę z widokiem na góry, bo żeby górę zobaczyć, najlepiej jest stanąć w takiej odległości od niej, by objąć ją wzrokiem, bo gdy staniemy zbyt blisko, gorzej jest nam dojrzeć i podziwiać jej kształt. Wzór znalazłam na Pinterest.

Równie dobrze mogłabym podciągnąć zakładkę do przysłowia drugiego, bo jest ona przeznaczona na upominek dla osoby uwielbiającej spacery po górskich szlakach.
Jednak tego nie zrobię, bo z przysłowiem drugim związane mam inne plany.


Z drugiej strony, jak w wielu zakładkach, które nie są podszyte filcem, umieściłam napis.


Jeszcze na innym tle - tu wyraźniej widać ośnieżone szczyty gór.


Zabawa Rękodzieło i przysłowia trwa - zapraszam :)


Zapomniałam, więc edytuję wpis i uzupełniam, że do wyszycia zakładki wykorzystałam częściowo resztki mulin.
Zgłaszam zakładkę także do zabawy u Igiełki.

22 komentarze:

  1. Piękna interpretacja przysłowia nr1, jakoś nie wpadłam na taki tok myślenia.Mnie już ciekawi sierpień.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Na sierpień musisz ciut poczekać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna wyszła! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór wybrałaś na zakładkę i wyszła świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - dziękuję :)
      Miałam do wyboru jeszcze dwa wzory, może je kidyś wyszyję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Coś pięknego Splociku! Śliczna zakładka, bardzo sielska, klimatyczna! Podoba mi się bardzo :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Lubię zakładki z widoczkami i mam w planie jeszcze przynajmniej dwie do wyszycia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękna jest ta zakładka, Splociku. Lubię takie urocze sielskie krajobrazy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Też takie lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Mini obraz namalowany... nićmi. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny hafcik, aczkolwiek strasznie nie lubię wyszywać tła. Dlatego podziwiam bardzo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      W takich mini obrazkach tła się nie zauważa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Urocza zakładka z pięknym widokiem :)
    Pozdrowienia przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna zakładka! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń