poniedziałek, 6 lipca 2020

Kartka połączyła dwie zabawy

Właśnie myślałam o wykonaniu kartki do zabawy Kartki przez cały rok 2020.
Przygotowałam haft chabrów, przygotowałam chabrową (ciemniejszy odcień) bazę kartki i zastanawiałam się nad ramką.
Poszperałam w koronkach i znalazłam taką, która mogłaby z powodzeniem posłużyć do wykonania ramki.

Już zaczynałam komponować zestawienie elementów, gdy wzrok padł na leżące na półce kości.
Skoro moje oczy spotkały się z nimi, to sięgnęłam i wykonałam kolejne rzuty do zabawy Kości zostały rzucone.
To działanie pociągnęło za sobą zmianę decyzji odnośnie kompozycji kartki. Zamiast ramki koronkowej powstała ramka papierowa.

Mam dwa dziurkacze z wzorami wzdłużnymi.
Jeden ma elementy wzoru pasujące do wykonania kartek BN, a ten drugi zastosowałam do kartki z chabrami.

Zalazłam w przydasiach niebieskiego, dziurkowanego motylka, jednego z wielu kolorowych otrzymanych kiedyś od jednej z koleżanek forumowych.
Szkoda tylko, że nie było mniejszego, ale doszłam do wniosku, że motylek jest na pierwszym planie, a chabry są nieco dalej i on dopiero do nich doleci.


Kartkę zgłaszam do zabawy u jednej Ani.


W rzutach kości wypadły dwie szóstki, co w diagramie wskazało na ELEMENT WYCIĘTY DZIURKACZEM.



Kartkę zgłaszam także do zabawy u drugiej Ani.

32 komentarze:

  1. Piękna chabrowa kartka :). Motyl ładnie do niej pasuje. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Miało być na niebiesko, to i motyl niebieski jest. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Super kartka, hafcik uroczy i super interpretacją do zabaw.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kartka, hafcik uroczy, ja w tym miesiącu jakoś nie miałam szczęście w szukaniu wzoru :-)
    Pomysł z rameczką rewelacyjny .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Czasami tak bywa, że szuka się i na nic fajnego nie wpada w oko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. piękna karteczka, lubię niebieski kolor. fajnie, że udało Ci się spełnić dwa wymogi zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Wymogi spełniłam trzy do jednej zabawy i jeden do drugiej zabawy, więc to nie tylko dwa wymogi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajne te wycięcia dziurkaczowe! Świetna cała kartka, wzór chabrów uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku na polach jest pełno chabrów! 🙂
    Do tego Twoje jak znalazł!😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila - widać taki rok :)
      Bywa, że trudno znaleźć choćby jednego kwiatka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ja też staram się łączyć zabawy, karteczka super, a chabry prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Najczęściej chcę zrobić coś innego na każdą zabawę, ale niekiedy udaje się trafić na wytyczne kilku zabaw.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku, piękne te chabry i na kartce wspaniale się prezentują. A jako miłośniczka motyli zachwycam się też motylkiem.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Zauważyłaś, że w tym roku jakby mniej motyli krąży nad kwiatami?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. O tak - i zastanawiam się, co jest tego przyczyną.

      Usuń
    3. Małgosiu - coś złego dzieje się w przyrodzie, ale ludzie albo tego nie dostrzegają albo nie chcą dostrzegać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. To prawda. Pszczół też coraz mniej.

      Usuń
    5. Małgosiu - może nie do wszystkich trafia fakt, że od pszczół zależy nasz byt.
      Ludzie nie rozumieją na czym polega ocieplenie klimatu, twierdząc, że przecież jest zimno.
      Ręce opadają...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczna karteczka, motylek jak najbardziej pasuje. Ostatnio faktycznie jakby mniej tych piękności wokół nas :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusławo - dziękuję :)
      Kwiatów mniej i jakieś słabawe, motylków mniej, pszczół mniej, to smutne, ale za to różnych szkodników więcej np. ślimaków.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Super karteczka z pięknie wyszytym chabrowym haftem.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie dałaś sobie radę z wytycznymi, haft jak zwykle zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyhaftowane bławatki :-) Urocza kartka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyhaftowałaś swoje chabry i cudnie je oprawiłaś w rameczki. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń