poniedziałek, 8 marca 2021

Kartki według mapki - marzec

W zabawie Kartki według mapki 2021, Ania podała na marzec dwie propozycje mapek i wytyczne, jak widać poniżej.
 

Wykonałam mały hafcik i stosując wytyczne, skomponowałam prostą kartkę na gotowej bazie. 
Mapka wskazuje na kartkę kwadratową, a moja jest takim rozciągniętym kwadratem.
Wszak matematycznie kwadrat jest prostokątem o równych bokach, więc może Ania zaliczy mi taki format.  
Napis przeniosłam na lewą stronę, ponieważ bardziej tu pasował względem kwiatka. 
 

 
Jeśli chodzi o wytyczne, to jest dużo czerwonego koloru i jest tekturka falista w kolorze bardzo ciemnej zieleni. 

 
 
Z okazji Dnia Kobiet, Ktosiu dedykuje kartkę wraz z najlepszymi życzeniami wszystkim moim blogowym Koleżankom i wszystkim Kobietom odwiedzającym mój blog.
A ja przyłączam się do życzeń. :)
 
 
Kartka leci do żabki u Ani.


 
 
 

28 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki dla Ktosia za życzenia, a Tobie Splociku za cudny kwiatuszek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie hafcik na kartce.Dziekuje za życzenia od Ktosia , jestem koleżanką blogową co nie ? Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Jesteś, jak najbardziej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku, śliczna kartka, ten kwiatuszek wygląda przepięknie.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zinterpretowałaś mapkę.
    Przypomniałaś mi, że mam taką samą bazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaratoja - dziękuję :)
      To pewnie wykorzystasz ją w najbliższym czasie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Dziękuje za życzenie, a że jutro jest Dzień Mężczyzny to również dużo zdrówka, radości i spokoju Wam życzę;) kartka śliczna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Dziękuję Ktosiowi i Tobie! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka, kwiatek taki wiosenny, może i mnie uda sie zrobic tym razem wg.mapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zakątku pomysłów - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Oczywiście że zaliczę, mapka jak się patrzy a i wytyczne wszystkie spełnione. Świetny hafcik i świetna kartka z nim .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      A ja dziękuje za zabawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Pięknie wykonałaś swoja kartkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik na kartce. Na kartki można wykorzystać resztki kanwy i nic się nie zmarnuje. Też tak robię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko - dziękuję :)
      Tak resztki kanwy i nitek zawsze można wykorzystać na coś drobnego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń