wtorek, 23 marca 2021

Przysłowiowy marzec odchodzi barankiem

Tym razem w zabawie Rękodzieło i przysłowia 2, zinterpretowałam drugie z przysłów zaproponowanych na marzec, a dokładniej jego drugą część.
 
1. Wystarczy promyk nadziei, aby otworzyło się niebo.
2. Marzec przychodzi wilkiem, a odchodzi barankiem. 

Miałam pewien pomysł na przysłowie pierwsze, ale pomysł prysł, bo inne sprawy zaprzątnęły moje myśli.
Stwierdziłam, że wilk już przyszedł na początku marca i teraz zamienił się w baranka.
Wyszyłam zatem baranka niosącego koszyczek z pisankami i tak połączyłam odchodzącego marcowego baranka z nadchodzącymi kwietniowymi Świętami.
 
Baranek miał znaleźć swoje miejsce na świątecznej kartce, która w lepszych czasach miałaby trafić do czyjegoś domu, bo jak już gdzieś wspominałam, nie wysyłam w tym roku kartek wielkanocnych i nie oczekuję ich od Was. 

Skoro o wysyłkach mowa, to powiem jeszcze, że nie wysyłam też żadnych innych przesyłek, więc kto otrzyma niespodziankę za poprzedni sezon (2020) zabawy z przysłowiami, pozostanie tajemnicą przez bliżej nieokreślony czas. 
Jak tylko sytuacja ulegnie znacznej poprawie, niespodzianka trafi w odpowiednie ręce, a póki co poczeka "w szufladzie". 

Baranek wskoczył w jedną z maluśkich ramek, bo wyszyty na kanwie 18 jest maluśki.
 
 
Wielkość zewnętrzna ramki, to 8x8 cm, zaś sam środek ma wymiar 5x5 cm. 
Na fotce poniżej są bardziej prawdziwe kolory.

 
Obrazeczek będzie fajnym akcentem świątecznej dekoracji i tak sobie myślę czy nie wyszyć jeszcze jakiegoś maleństwa do pary. 
 

Jeszcze tylko banerek zabawy.


TUTAJ są zasady zabawy, gdyby ktoś chciał dołączyć - można to zrobić w każdej chwili. :)

20 komentarzy:

  1. Ale uroczy mały baranek, Splociku. Będzie piękną ozdobą świątecznego stołu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie byłam ciekawa jak Ty zinterpretujesz ta przysłowia. Prawda taka że wcale do łatwych nie należały.
    Przyznaję że Baranek bardzo mi się podoba i świetnie w tej rameczce wygląda. Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Nie miałam natchnienia, by przysłowie zinterpretować słownie inaczej niż to zrobiłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Słodki baranek z koszykiem.Świetna interpretacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik bardzo na czasie :) Baranek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Pewnie w innym czasie byłby to inny baranek i bez koszyczka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ...z minionej epoki - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Uroczy baranek z tym koszyczkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodki ten maleńki baranek:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj jestem już zmęczona, więc tylko macham łapką, serdecznie pozdrawiając.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - odpoczywaj :)
      Macham łapką w Twoją stronę :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczny obrazeczek ze świątecznym akcentem, będzie zapewne świetnym uzupełnieniem wielkanocnej dekoracji domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Może uda mi się wyszyć coć małego do pary.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Hafcik śliczny i na pewno będzie pięknie się prezentował podczas świąt:)
    Też nie wysyłam w tym roku kartek- coronka rozgościła się u nas i strach gdziekolwiek się wybierać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Coronka sparaliżowała wielu, ale nie wszystkich, a szkoda, bo może szybciej by się wyniosła.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń