czwartek, 11 marca 2021

Marcowe hafciki do kalendarza

W zabawie Kalendarz adwentowy 2021, ma marzec przypadły trzy motywy do wykonania w dowolny sposób. 
Mój kalendarz będzie miał motywy haftowane, więc marcowe nie mogły być inne niż haftowane.
 

Przypomnę, że wytyczne na marzec były takie:

CHOINECZKA i numer 4
PACZUSZKA i numer 8
RĘKAWICZKA i numer 20
 
Tę choineczkę, która przyleciała do mnie zza Oceanu, już raz wyszywałam dawno temu (TUTAJ), a  wzór tak mi się podobał, że teraz wyszyłam go ponownie.
Jednak choinka nie całkiem jest taka sama, bo musiałam ją nieco zmniejszyć, by zmieściła mi się na kawałku kanwy o ustalonej wielkości.
 
 
Mimo, że motyw podaję w liczbie pojedynczej, to nie mogę oprzeć się, by nie wykonać go w liczbie mnogiej.
 

Rękawiczki zwykle występują w parze.
 

I cała trójka marcowych motywów.

 
Hafciki wędrują do wpisu z zadaniem na marzec (TUTAJ), gdzie spotykają się prace wszystkich bawiących się w mojej zabawie.
 


32 komentarze:

  1. Cudne są te Twoje hafciki, a choineczka jest szczególnie cudna:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Twoje hafciki, świetne wzory wyszukałaś . Oj będzie cudny Twój kalendarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza z tym kalendarzem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. wszystkie fajne, ale chyba choineczka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki, choineczka urocza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności.Trafiony pomysł z tą zabawą.Jestem ciekawa tych wszystkich kalendarzy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Też jestem ciekawa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Rosną te nasze kalendarze. Juz osiem wzorów za nami. Zanim się obejrzymy będziemy miały komplet. Super zabawa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Rosną, rosną i to cieszy, że zabawa się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Kolejne prześliczne hafciki.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wzorki wyhaftowałaś, każda z nas znajduje inne, będą super kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Chyba w jednym przypadku wzorek powtórzył się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Wszystkie hafty piękne, ale ta choinka- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie maleńkie hafciki zawsze mi się podobają, słodkie wzorki wybrałaś:)
    Kalendarz będzie cudny, już nie mogę się go doczekać!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Ja też czekam na ten moment, gdy pojawią się wszystkie kalendarze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Ciekawe, co jest w tych paczuszkach?
    🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - jak mnie znasz, to wiesz, że w paczuszkach są niespodzianki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczne te małe hafciki Splociku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są wszystkie hafciki, ale choinka mnie urzeka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń