wtorek, 14 września 2021

Choinka 2021 we wrześniu

We wrześniu powstał kolejny haftowany domek, oprawiony filcem.
Zawieszkę wykonałam w ramach zabawy Choinka 2021.
 
Tym razem, kształt oprawy jest ośmiokątny w kolorze czerwieni. 
Zawieszka nie miała ochoty zawisnąć na drzewku i skakała po wrzosowisku.
 
Raz wskoczyła na jedną kępkę wrzosu...,  ale tu było mało kwiatków,
 
 
więc hop na krzaczek bardziej obsypany kwiatami.

 
W końcu zawieszka dała się przekonać, że wisząc na drzewku, też może prezentować się fajnie. :)
 
 
Zawieszka wędruje do zabawy u Xgalaktyki.
 

18 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka.
    Widzę, że wciągnęło Cię budownictwo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      To jedyny sposób, jaki mi pozostał na realizację marzeń o własnym domku.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jak zwykle cudenko.Splociku nie dotarł do mnie wpis jagodowy ani o cudownym domku, może ja ślepa.Pozdrawiam burakowo.🍅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Coś mi się namieszało, ale już jest dobrze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku cudna ta Twoja zawieszka a hafcik z domkiem boski!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zrobił się ze mnie taki iksowy budowniczy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Pekný prívesok :-) Páči sa mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy domeczek !Bardzo mi się podoba taka filcowa oprawa haftu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny śliczny domek !
    Będziesz miała prawdziwą świąteczne miasteczko
    na choince Splociku :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Miasteczko może nie, ale wioseczka, to pewnie będzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne te Twoje haftowane domki :-) Lubię takie zawieszki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Polubiłam te domki i chyba szybko z nich nie zrezygnuję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń