środa, 29 września 2021

Kartki według mapki - wrzesień

Prawie nie zdążyłam, ale że prawie robi różnicę, więc na pewno zdążyłam i na ostatni moment zrobiłam kartkę do zabawy Kartki według mapki cały rok 2021 - TUTAJ są zasady.
 
Głównym elementem mojej kartki, jest hafcik, też w kolorze wymaganym  , tło też, a ramka jest koloru jasnego fioletu czyli liliowego. 
 
 
Część bazowa kartki jest zielona.
 
 
Niektóre osoby nie lubią łączyć zieleni z fioletem, ale patrząc na haftowanego kwiatka, to połączenie jest takie naturalne.
 
 
Natura łączy różne kolory i gdy patrzymy na takie nietypowe połączenia kolorów w roślinach, to nie mamy wrażenia, że coś do siebie nie pasuje.
Zatem podglądając naturę, ja także czasami stosuję połączenia nieoczywiste.
 

Kartkę posyłam do zabawy u Ani.
Jak widać, do wykonania kartki wybrałam mapkę z lewej strony.


12 komentarzy:

  1. Racja co piszesz , karteczka jest piękna ,każda roślina ma zielone liscie, łodygi może są wyjątki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Najbardziej w kwiatach widać jak natura łączy kolory. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociku, piękna karta, a połączenie fioletu i zieleni jest super, kojarzy się z wrzosami albo z lawendą.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Te kolory najbardziej widać właśnie w tych kwiatach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna kartka, dla mnie fiolet i zieleń wcale się nie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Jak dla mnie też. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Cieszę się Splociku że jednak zdążyłaś. A ten fioletowy kolor faktycznie kojarz się z lawendą a tam jak nic jest też kolor zielony. I choć tak właściwie to połączenie kolorów niby się ze sobą gryzie to jednak w naturze jest jak najbardziej OK.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ten hafcik, to właśnie lawenda. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękna lawendowa kartka! Uwielbiam kartki z haftem!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń