poniedziałek, 13 września 2021

Coś większego - odsłona 7 i finał

Udało się!
Skończyłam budowę domku na czas, ale o tym w dalszej części. :)
 
Przez cały czas pracy miałam Wasze wsparcie w postaci komentarzy, za co Wam dziękuję :) 
Na bieżąco kibicował mi i wspierał mnie Ktosiu, a gdy przytrafiały się prucia po ujawnieniu błędów, pocieszał mnie i uspokajał.
Poprzednio (TUTAJ) zakładałam trawniki, teraz wykonałam ostatnie pociągnięcia.
 
Obrazek jeszcze nie zdjęty z tamborka, ponieważ...

... pozostały jeszcze detale - takie kratkowane szyby w oknach i drzwiach. 

 
Jeszcze kilka spojrzeń pod różnym kątem.
 


 
Teraz to już koniec pracy.

 
Praca nad budową domku została zakończona, a obrazek po wypraniu i wyprasowaniu trafił do ramki. 

 
W dniu szczególnym, bo wczoraj była kolejna (34) rocznica ślubu, obrazek został uroczyście zawieszony.
Tak oto stary obrazek, który ma już... 24 lata zyskał towarzystwo obrazka nowego domku. 
Uff! Jak ten czas leci...


Tradycyjnie były róże, ulubiony szampan i torcik... :)))
Za chwilę rocznica blogowania, więc obrazek będzie przypominał kilka rocznic jednocześnie.

26 komentarzy:

  1. Przede Wszystkim serdeczne gratulacje dla Ciebie i małżonka. Oby Wam się dobrze działo przez następne 20 lat z małych hakiem !!
    Co do obrazka to jest cudny !! Uwielbiam takie domki i jednocześnie bardzo podziwiam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Haft piękny, mocno zdetalizowany...

    Gratulacje z okazji rocznicy! Niech się Wam wiedzie jak najlepiej przez kolejne lata!

    pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hrabino - dziękuję :)
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Niech się spełnią. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przesliczny stary domek i nowy, mogłabym w jednym z nich zamieszkać, domki z duszą, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Moje marzenia o zamieszkaniu w takim domku kończą się na tym haftowanym. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Budowa udała się wspaniale :)
    Z okazji rocznicy/rocznic przesyłam najserdeczniejsze życzenia - po prostu wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękny obraz!!! Wszystkiego najlepszego z okazji takiej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. pięknie ten domek wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z minionej epoki - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Gapa że mnie, wszystkiego co najlepsze życzę i kolejnych pięknych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt przeszedł moje wyobrażenie - dzieło sztuki!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Moje wyobrażenie też, tym bardziej, że zamieniałam mulinę z DMC na Ariadnę i czasami musiałam powtórnie zmienić odcień, bo mi coś nie grało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Domek jak z marzeń, przepiękny. Aż chciałoby się taki mieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały obraz tworzysz!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Splociku :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Obraz już skończony. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Przepiękny haft na równie piękną rocznicę! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze życzenia z okazji każdej z rocznic ❤ Oba obrazki są wyjątkowe i urocze. Ale także symboliczne, bo przecież idąc razem przez życie ciągle buduje się własną codzienność po to by stworzyć taki piękny i bezpieczny dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferku - dziękuję :)
      Masz rację, dom buduje się przez całe życie, bo dom to MY, a na obrazkach są domki - budynki.
      Dziękujemy za życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń