środa, 29 grudnia 2021

I po... Świętach

Święta, Święta i już po... 
Przeleciały szybko, szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Szykowania było mniej...
 
Moja choineczka jest od dwóch lat zmniejszona o jedno "piętro" i ma wysokość 150 cm z czubkiem.
 
Wieczorem ze światełkami.
 
W dzień bez oświetlenia.
 
Ale z błyskiem.

Nie wszystkie ozdoby teraz na niej się mieszczą, dlatego musiałam decydować, które wybrać, a które przeznaczyć na przyszły rok.
Przy okazji powstało pudełko na ozdoby, które w odpowiednim czasie trafią w inne ręce.
  
Dotarło do mnie kilka kartek, niektóre tuż przed, a niektóre po Świętach, co wprawiło mnie w zakłopotanie, ponieważ ja kartek nie wysyłałam... uprzedzałam...

Niemniej bardzo gorąco dziękuję Wam za pamięć i życzenia, które dotarły do mnie drogą telefoniczną, mailową i tą tradycyjną.
Bardzo dziękuję, że jesteście tutaj, w świecie blogowym i mnie odwiedzacie motywując do wykonywania różnych prac, których pewnie nie robiłabym bez blogowania i zabaw z Wami.
Przy okazji, zapraszam do moich zabaw i zabaw prowadzonych przez moje koleżanki blogerki.
 
Dziękuję za te śliczne tradycyjne kartki z miłymi życzeniami. 

Kartki występują na tle Szopki z papierowej wikliny, wykonanej kilka lat temu  przez Ktosia. 
 
od Dorti 

 
od Fuscili
 
od Marioli
 
od Mięty

od Motylka 

od Teni

oraz od Przyjaciołom poza blogowych.
 

Na koniec informacja, która będzie aktualna do odwołania. 
 
Nie chcąc narażać Was i doręczycieli, postanowiłam nie wysyłać kartek świątecznych i okolicznościowych do czasu, aż pandemia przestanie szaleć.
Nie wysyłam też upominków związanych z zabawami - "co się odwlecze, to nie uciecze" - mam zapisane komu co i za co, więc na pewno nie zginie.
Zrozumiem i nie będzie mi przykro, jeśli podejmiecie podobną decyzję i kartek do mnie nie przyślecie. 
Życzę Wam dużo zdrowia. 
 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

10 komentarzy:

  1. No cóż! Podporządkuję się Twojej prośbie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Jak wszystko uspokoi się, to na pewno będę wysyłać kartki z dodatkami, których wciąż przybywa. :)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Piękną masz choineczkę, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cię rozumie, tym bardziej że teraz to nigdy nie masz pewności czy kartka dojdzie. Mnie też się wszystkie ozdoby na choince nie zmieściły , więc w tym roku sobie odpuściłam robienie ozdób na Boże Narodzenie poza tymi szydełkowymi :-)
    Twoja choinka prezentuje się super, choć ze światełkami zdecydowanie ładniejsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Choince bez oświetlenia robiłam fotkę pod światło dzienne, dlatego jest zacieniona.
      Jednak dni są szarobure, więc przez większą część światełka są włączone.
      Najczęściej i tak wysyłałam kartki jako polecone, po tym, jak w minionych latach kilka priorytetów mi gdzieś wsiąkło.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Splociku - Wiem, że do odwołania kartek nie wysyłasz! Inna forma składania życzeń świątecznych sprawiła mi taką samą przyjemność - a może nawet i większą...
    W moim przypadku - co się odwlecze to uciecze. Ten typ tak ma!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego roku 2022!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Ja wiem, że Twój typ tak ma, ale spróbujmy wytrzymać. :)
      Mój typ cieszy się z przesyłki, ale czuje się zakłopotany w powyższej sytuacji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Choineczka śliczna z ozdóbkami ręcznie robionymi,ale mnie i tak bardziej urzeka ta piękna i jedyna w swoim rodzaju szopka. Gratuluję talentu Ktosiowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Dziękuję w imieniu Ktosia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń