niedziela, 12 grudnia 2021

Kartki według mapki

Tym razem do zabawy Kartki według mapki 2021, wykonałam kartki według obu mapek. 
 

Dodatkowe wytyczne, to kolor srebrny i cekin..., i tu wyszła ze mnie gapa.
Całkiem całkowicie wyleciał mi z głowy ten cekin. wrr! 
Dopiero gdy zaczęłam pisać ten post, to oczy mi się otworzyły.
Owszem mogę dodać cekiny, ale na zrobienie fotek jest za ciemno, a wiadomo, jak wychodzą fotki przy sztucznym świetle.
Cóż, trudno się mówi za gapiostwo się płaci.
Mapki są, ale wytycznych połowa.
 
Pierwsza kartka przeznaczona na Święta Bożego Narodzenia - wykorzystałam tu wykonaną dawno temu szydełkiem gwiazdkę, która wpadła w ręce przy okazji odświeżania śnieżynek z minionych lat.


 
Kartka wykonana według drugiej mapki przeznaczona jest na Święta Wielkanocne.
Tu wykorzystałam ten sam ozdobny kartonik - srebrny w paski, połyskujący oraz srebrne kwiatki.



Tę kartkę wysyłam do zabawy u Primitive Moon.


Natomiast obie kartki przeznaczam do zabawy u Ani.



 
I kolaż wszystkich kartek wykonanych w ramach zabawy Kartki według mapki 2021.
Aniu, bardzo Ci dzięuję za zorganizowanie i prowadzenie tej wspaniałej zabawy. :)
 


10 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, te perełki to jak cekiny.Pozdrawiam ,dzisiaj ciasteczkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Jednak perełki to nie cekiny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna interpretacja mapek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Fajnie Ci wyszły te kartki oba święta załatwione i dwie zabawy zaliczone. Miałam problem z tą drugą mapką, niby prosta, ale ja nie jestem zadowolona z mojej kartki. Ty za to wybrnęłaś wyśmienicie i mimo że brak cekinów to obie kartki wyszły świetnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Tak mi jakoś wyszły, chociaż w pierwszej myśli miałam nie robić tej z gwiazdką, ale skoro zajęłam się odświeżaniem niciowych ozdób, a gwiazdka wpadła w ręce, to i kartka powstała. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne kartki, bardzo fajnie je wymyśliłaś i skomponowałaś:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń