piątek, 10 grudnia 2021

Historia różanego kącika

W końcu róże otrzymały swoje ramki i własny kącik różany.
 
Zacznę od róży pierwszej, którą wykonałam w 2019 roku, w ramach mojej zabawy Hafty i przysłowia seria 2, a pisałam o niej TUTAJ.
Wówczas haft umieściłam w czarnej ramce, bo taka pasowała mi do innych ramek, w towarzystwie których została umieszczona.
 

Kolejną wyszyłam w 2020 roku i była to róża herbaciana, a jej kolorystykę dobrałam sama - o niej pisałam TUTAJ
 

W październiku  tego roku, skończyłam wyszywać różę biało-żółto-różową - o niej pisałam TUTAJ.
Po skończeniu wyglądała tak:
 

A teraz, w ramce z głębią i passe-partout, wygląda tak:
 

Bardzo trudno wykonać zdjęcie obrazka za szybą i w pochmurny dzień, a takich teraz najwięcej.
 
Po niej powstała róża czerwona - pisałam o niej TUTAJ
Po skończeniu wyglądała tak:
 
 
Dodałam do niej haftowane obramowanie, by stanowiła komplet do róży herbacianej i teraz wygląda tak: 
 

Ostatnią, która powstała z myślą o konkretnej ramce, była róża o odcieniach fioletu - o niej pisałam TUTAJ
Po skończeniu wyglądała tak: 
 

Oprawiona wygląda tak: 
 

I tu kończy się historia różanego kącika.
Chociaż jeszcze nie, bo pierwotnie w kąciku znalazła się pierwsza różyczka w czarnej ramce i trochę mi nie pasowała do tych, między którymi została umieszczona.
 
 
Udało mi się wyszukać ramkę o odpowiednich wymiarach, pasującą do ramek w tym pionie i teraz kącik wygląda tak:
 
Między pionami jest małe przesunięcie, ale inaczej się nie dało, szczególnie dotyczy to pionu lewego - dużo by tłumaczyć.
Może kiedyś, po remoncie..., zmieni się wystrój domu i róże zmienią swoje miejsce...

24 komentarze:

  1. Piękne wszystkie hafty i wspaniały różany kącik powstał.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Splociku piękne wszystkie róże i cudnie oprawione. Bardzo mi się podoba Twój różany kącik a moja faworytka to róże biało-żółto- różowa, choć tak w zasadzie to wszystkie mi się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      To także moja faworytka, chociaż lubię wszystkie róże, ale taką mam zamiar mieć także w ogródku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Można sie poczuć jak w prawdziwym różanym ogrodzie! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Właśnie tak się czuję. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczny kącik różany, masz teraz namiastkę ogrodu.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Mam teraz zimowy ogródek. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękny różany kącik.Ogrom pracy włożyłaś w wykonanie tych haftów ale efekt jest zachwycający.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Sama wiesz, że ta praca, to przyjemność. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Krásne výšivky ruži, gratulujem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne hafty. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat Myśli - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękne hafty i wspaniała oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Stworzyłaś pełen uroku różany kącik, Splociku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie obrazki pięknie się prezentują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kącik- wszystkie róże zachwycają jednakowo:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń