środa, 20 kwietnia 2022

Poświątecznie... dziękuję

Bardzo dziękuję Wszystkim, za pamięć i życzenia, które dotarły do mnie różnymi drogami, począwszy od blogowych, poprzez mailowe, sms-owe, na tradycyjnych skończywszy.
 
Kiedyś napisałam, że wstrzymuję wysyłanie kartek do chwili, gdy pandemia znacznie odpuści.
Nie jestem do końca przekonana, czy to odpuszczenie już jest znaczne, ale chyba spore.
Dlatego wysłałam kartki, choć nie do wszystkich, do których chciałabym, ale mam nadzieję, że życzenia blogowe dotarły do wszystkich.
 
Do mnie, drogą tradycyjną, dotarły kartki z życzeniami od niektórych z Was.
Część kartek pojawiła się przed Świętami, a część dopiero po nich.

Dziękuję za śliczne kartki z pięknymi życzeniami:
 
od  Fuscili

Fuscila włożyła do koperty dwie koszulki na jajka.
Miałam tylko jajka białe styropianowe i te ubrałam.
 

od Przyjaciół poza blogowych 

 
Od Przyjaciół poza blogowych w paczuszce znalazł się tako oto jegomość.  
 
 
od Skrawka tęczy
 
od Teni

Dziękuję, że jesteście, zaglądacie do mnie, motywujecie mnie do działania, kibicujecie moim poczynaniom...
 
 Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

14 komentarzy:

  1. Ślicznosci otrzymałaś, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że koleżanki pamiętały , fajne kartki do Ciebie przyleciały. Ja nie wiem ile bym tych kartek nie wysłała zawsze jest za mało :-) Cieszę się z każdej dostanej kartki, nawet moja listonoszka jest zdziwiona że tyle ich dostaję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - pamiętają wszyscy, tylko nie wszyscy wysyłali kartki.
      Przez czas pandemii trochę przystopowało wysyłanie kartek, z mojej strony też, ale pewnie sytuacja wróci na swoje tory.
      Zdaję sobie sprawę, że niektóre kontakty zakończyły się i już nie wrócą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne kartki ale najważniejsza pamięć i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boniu - zgadzam się, pamięć najważniejsza. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Taka pamięć o bliskich jest cudowna. piękne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - pamięć jest równie ważna, jak wzajemne kontakty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Wspaniałe karteczki dostałaś i to jest cudowny dowód pamięci.
    Ja również z całego serca dziękuję za pamięć i śliczną karteczkę, którą od Ciebie otrzymałam. To ogromnie miłe :*
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - pamięć bliskich i znajomych zawsze cieszy, bez względu na sposób w jaki dociera. :)
      Cieszę się, że kartka do Ciebie dotarła, bo trzy chyba gdzieś zaginęły, nie mam potwierdzenia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Splociku, takie dowody pamięci i sympatii cieszą ogromnie, piękne kartki i prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dowody pamięci są bezcenne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękne kartki. Królik najbardziej mi się podoba, bo lubię maskotki.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń