czwartek, 14 kwietnia 2022

Wielkanocna kartka według mapki - kwiecień

Ostatni miesiąc zabawy Pascha 2021-2022 i ostatni miesiąc zabawy Kartki według mapki 2022 o tematyce wielkanocnej, co pozwoliło na połączenie obu zabaw. 
 
 
Wybrałam mapkę z lewej strony i powstała kartka... bez haftu.
Haft tym razem został zastąpiony filcem. 


Kartka wędruje do zabawy u Ani.
 
 
Kartkę posyłam także do zabawy u The Primitive Moon.
 
 
 
Dodaję jeszcze kolaż wszystkich prac wykonanych w czasie zabawy Pascha 2021-2022


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

18 komentarzy:

  1. Wesoła , kolorowa karteczka


    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka (mimo, że bez haftu).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, bardzo urokliwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Splociku dziękuję pięknie za tą kartkę. Jest mi bardzo miło że bawisz się u mnie . Fakt mapki nie były w tym miesiącu najłatwiejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Cieszę się, że nadal organizujesz tę zabawę, bo dzięki niej powstają kartki nie tylko u mnie.
      Mapki Twoje, jak moje przysłowia, raz są proste, raz trudniejsze, ale zabawa w tym, by stworzyć coś ciekawego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładna i radosna kartka, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z ozdobą filcowa bardzo piekna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. I kartki piękne i gadżeciki z filcu też!
    Pozdrawianki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Cieszę się, że się podobają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Kolorowa i wesoła kartka powstała:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa i energetyczna kartka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń