poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Taki zając

Taki zająć zagościł u mnie na Święta. :)
 
 
Tuż przed Świętami, wspólnie z Ktosiem zrobiliśmy zająca.
Zainspirowałam się podobnymi zającami, jakie zobaczyłam w Pinterest, gdy szukałam pomysłów na świąteczne dekoracje.
 
Ktosiu wyciął z kartonu kółka i uszy według mojego rysunku, po czym owinął elementy sznurkiem.
Ja połączyłam wszystko w całość i ozdobiłam.
 
Trochę kartonu jeszcze zostało, więc powstał drugi zając, który pokicał do innego domu, ku uciesze gospodarzy.
 

Zając jest sporych rozmiarów.
Jest "wysoki" na 58 cm, a szeroki w brzuszku na 30 cm.
 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

24 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczny i dekoracyjny zajączek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zajączki, świetny pomysł.Zbiorowa praca bardzo piekna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami robimy coś wspólnie, najczęściej jednak w ogródku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. No super! Podpowiadają na następne Święta!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Na następne Święta będzie coś innego. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajny ten zając, Lubię bardzo prace ze sznurka. Kółka z tektury to świetny pomysł. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Spodobała mi się praca ze sznurkiem, więc pewnie powstania coś jeszcze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Cudowne zające- takie ozdoby/prezenty zawsze są mile widziane:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      I ozdoba i prezent sprawdziły się doskonale. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Łatwy w wykonaniu, niedrogi, a jakże efektowny. Jestem zachwycona tym Zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Dokładnie - łatwy, niedrogi, a efekt zależy od przystrojenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      W sam raz do wykonania przez Twoje pociechy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Niby nic trudnego, a jaki efekt :) Fajny zajączek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Mnie też podoba się efekt. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Znakomity pomysł na tego zająca.Piękny w swojej prostocie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zajączek...bardzo pomysłowy i oryginalny :)
    Wielkie brawa dla Ciebie i oczywiście uzdolnionego Ktosia, w końcu to Wasze wspólne dzieło :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję w imieniu swoim i Ktosia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Fajny zajączek, od razu z wiankiem :)

    OdpowiedzUsuń