środa, 21 grudnia 2022

Gwiazdy, gwiazdki, gwiazdeczki

Nie ma to jak przedświąteczne zawirowania z ozdobami. 
Przez cały rok robię jakieś ozdoby lecz one związane są z zabawami, ale jak zbliżają się Święta...

Nic nie poradzę, że jak zacznę coś robić i to mi się spodoba, to robiłabym to w nieskończoność, ale w pewnym momencie trzeba sobie powiedzieć STOP.
Ozdób świątecznych mam tyle, że trudno je wszystkie rozmieścić, a spakowane zajmują kilka pudeł.
Decyzja podjęta, po przeglądzie, część będzie przekazana dobrym ludziom w formie upominków.
Niektóre już teraz zmienią właścicieli, a niektóre poczekają na przyszły rok, na upominki świąteczne.

Właśnie powiedziałam stop i oto ostatnie ozdoby wykonane w tym roku.
Znów zaangażowałam Ktosia, by zbytnio się nie nudził, gdy ja coś robię.
Poprosiłam go, by wyciął z kartonu gwiazdki według przygotowanych szablonów - oczywiście pomysł powstał podczas przeglądania Pinterest.
Środki gwiazdek powyklejałam ozdobnym papierem, a ramiona Ktosiu, podklejając, owinął sznurkiem.


Gwiazdki są różnej wielkości.


Ostateczna praca należała do mnie, a polegała na przymocowaniu drobnych ozdób.
Powstała jedna gwiazda, większa z wyciętym środkiem. 


Dwie gwiazdki poleciały w świat, a trzy różnej wielkości i duża gwiazda zostały u mnie.
 

Ktosiu kiedyś wykonywał różne rzeczy z papierowej wikliny (TUTAJ  są Jego prace) i zostało trochę tych "wiklinek".
Zrobił mi niespodziankę i ukręcił 5 gwiazdek, pomalował je na biało, a ja oczywiście je przyozdobiłam.
Większa, piąta, nie załapała się na fotkę, bo była wykonana później i akurat schła.


Trzy gwiazdki poszły w ręce sąsiadów, a te dwie zostały u mnie. 


To jest ta większa (poniżej), zdjęcie może zmylić z powodu przybliżenia.


Na tych gwiazdkach zakończyły się moje/nasze tegoroczne prace związane z ozdobami świątecznymi.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

34 komentarze:

  1. Piękne dekoracje, a wykonane własnoręcznie cieszą jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wszystkie gwiazdki bardzo mi się podobają, a te sznurkowe to ciekawy pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te gwiazdy. Brawo za pomysł. Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych zdrowych świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta Igiełko - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne gwiazdki stworzyliście wspólnymi siłami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ozdoby
    Oj też ostatnio zrobiłam porządek i rozdałam większość ozdób !Bo gdzie to wszystko eksponować jak co roku prac przybywa ,a dom się poszerzyć nie chce😀😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato - dziękuję :)
      Tak to jest, jak robi się coś w nadmiarze, ale co poradzić, jak lubię to robić. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Zagwiazdkowaliscie się, piękne I oryginalne te prace.Fajnie mieć takiego pomocnika.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Doceniam, że mam takiego pomocnika. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ja w tym roku odpuściłam i nie wykonałam żadnej ozdoby świątecznej. Mam tego tyle że nie mieści mi się na choince , a obdarowywać nie bardzo mam kogo. tak jakoś wyszło Ale zdolnego masz Ktosia i chętnego do pomocy. Gwiazdki są super i te z wilkliny i te ze sznurka !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Cieszę się, że Go mam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Urzekły mnie zwłaszcza te białe ukręcone gwiazdeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - mnie też się one podobają :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ale zgrany z Was duet. Super ozdoby świąteczne. Podziwiam kręcenie wikliny. Gwiazdki ekstra wyszły. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem .Jesteście z Ktosiem bardzo uzdolnieni i pracowici jak mróweczki. Wiklinowe gwiazdki są przepiękne .Przesyłam świąteczne serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Tak się nam udaje wspólnie coś tworzyć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo sympatyczne gwiazdki i świetne pomysły.
    Ja tez tak mam, że jak coś mi przypasuje, to powtarzałabym w nieskończoność...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny duet stanowicie! Takie z wikliny kiedyś robiłam:) fajną Zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOOOOO!!!! ale super te ozdoby! Pierwsze gwiazdki fajne też by były do prac z dziećmi:) Splociku i Ktosiu niech czas Bożego Narodzenia będzie pełen ciepła, radości i wytchnienia od codziennego pędu. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Dokładnie, takie gwiazdki można zlecić dzieciom do wykonania. :)
      Za życzenia też dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Splociku zdolny i pracowity z Was duet.Ktosiu jak zwykle stanał na wysokosci zadania jesli chodzi o papierowa wiklinę, a Ty ślicznie wykonczyłaś gwiazdki ozdobami tematycznie kojarzinymi z BN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję w imieniu swoim i Ktosia:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Ręcznie wykonane ozdoby są najpiękniejsze :)
    Zdrowych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. U Was powstała fabryka ozdób świątecznych :) Ja niektóre ozdoby oddałam na różnego rodzaju dobroczynne kiermasze - to też jest pomysł na to, żeby ozdoby cieszyły innych, a nie leżały w pudłach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - czasami tak nas weźmie i zrobi się mała manufakturka. :)))
      Dobry pomysł na kiermasze, też zamierzam zrobić przegląd i przygotować na następny rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń