niedziela, 11 grudnia 2022

Wielkanocna zabawa - grudzień

Święta zimowe tuż tuż, a u mnie pojawia się wielkanocne jajo. :)))
Pomysł nie jest mój na taki sposób "ubrania", a jest to efekt błądzenia po bezkresach Pinterestu. 
A że w pudle z przydasiami leżało duże styropianowe jajo, to nie zawahałam się go ozdobić.

Zaproponowałam Ktosiowi, by miał swój udział w tym przedsięwzięciu, bo jajo duże, a ja zajmowałam się w tym czasie inną robótką.
Ktosiu, po chwili namysłu zgodził się na moją propozycję owinięcia jaja sznurkiem.
Trochę się denerwował podczas tej pracy, bo sznurek cienki, a jajo wielkie. :)
I jeszcze moja dziwna prośba, by powierzchnia jaja nie była zbyt głada. :)))
Jednak poradził sobie bardzo dobrze z tym wyzwaniem i przekazał mi jajo gotowe do dekoracji.


W przydasiach wyszukałam kwiatki w kolorystyce wiosennej, wielkanocnej i powstało coś takiego. 


Jeszcze mały obrót, by zobaczyć ten bok. 


I jeszcze spojrzenie z góry.


Jajo posyłam do zabawy u The Primitive Moon.


 Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

20 komentarzy:

  1. No i będzie ładna dekoracja na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociku, jajo prezentuje się super, Wasza współpraca przyniosła piękny efekt.
    Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Czasami robimy coś wspólnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piekna ozdoba wielkanocna ,niby tylko sznurek a efekt cudowny, brawo Wy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też owijałam jajo sznurkiem, ale sobie ułatwiłam i pod sznurek przekleiłam taśmę dwustronna, dopiero jak było owinięte smarowałam klejem. A teraz to jakaś niemoc mnie ogarnęła, nic mi się nie chce.
    Fajne to Twoje jajo i będzie się super prezentować jako ozdoba wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Sznurek przyklejany jest klejem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne jajo Splociku. Brawa dla pomocnika. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Pomocnik zawsze się sprawdza. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Świetnie ozdobione jajo - wspaniały efekt rodzinnej współpracy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciekawe to jajo. W sumie nawet z samym sznurkiem już było ciekawe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Ale z kwiatkami jest takie weselsze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczna ozdoba na Wielkanoc. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak zgodna współpraca :) Powstała ładna wielkanocna dekoracja. Ostatnio przeglądają yt trafiłam na fajne dyi z papieru i zaraz pomyślałam o Ktosiu. Muszę przesłać Ci linki. Zima ma być naprawdę "zimowa" i moż4e inspiracja się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Prześlij na pocztę mailową - zaciekawiłaś mnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo fajne jajo wyszło. Podoba mi się pomysł z owinięciem sznurkiem :). Super wygląda! Brawa dla Ktosia :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń