poniedziałek, 12 grudnia 2022

Kartka według mapki - grudzień

Ostatnią kartkę w zabawie Kartki wg mapki 2022 wykonałam bez kawałeczka haftu.


Jak widać, wybrałam mapkę prawą.


Świąteczną kartkę ozdobiły trzy zimowe widoczki zamknięte w bombkach.


Kartkę posyłam do zabawy u Ani


Banerek zabawy.

Aniu, bardzo dziękuję Ci za rok wspaniałej, motywującej zabawy.
Dziękuję Ci za comiesięczne podsumowania i zbierania prac Uczestniczek w galeriach, które są świetnym źródłem inspiracji.

W ramach zabawy wykonałam12 kartek na różne okazje.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

22 komentarze:

  1. Kartka świetnie wygląda z bombkami. Ja planuję dopiero się za nie zabrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te Twoje karteczki i cieszę się że dobrze się bawiłaś w mojej zabawie. Karteczki zawsze się przydadzą. I ta z bombkami jest świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Bawiłam się wspaniale i w takim sympatycznym gronie.
      Jeszcze raz dziękuję za tę Twoją zabawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. I bez haftu kartka bardzo piekna, Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na karteczkę, te bombki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku, bardzo ładne, pełne świątecznego klimatu bombki na tej kartce. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki powstały. Fajnie jest mieć comiesięczną motywację do tworzenia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - dziękuję :)
      Szkoda, że zabawa się kończy, bo trzeba będzie motywować się samemu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękna kartka Splociku:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszła bardzo fajnie ostatnia kartka w zabawie Ani.

    OdpowiedzUsuń