wtorek, 20 grudnia 2022

Wianuszki, wianuszki, wianuszki... różne

Jak wpadłam w szydełkowe obrączki do serwetek na bazie sześciokątów, o których pisałam TUTAJ, to z rozpędu wykonałam jeszcze małe wianuszki.

Pomysł z zastosowaniem sześciokątów przyszedł po tym, jak Koleżanka podarowała mi dwa takie wianuszki, 


a wykonała je korzystając z plastikowych kółek, które kiedyś stosowała do zawieszania zasłonek na oknach.

Wianuszki zielono czerwone wykonałam w odwrotnym ułożeniu kolorów - w obrączkach do serwetek zielony kolor był w środku.


Te dwa zielono czerwone wianuszku przeznaczyłam na upominki.

 
Sobie zostawiłam dwa czerwono-srebrne. 
 


Wianuszki razem.

Skoro jestem przy wianuszkach, to zrobiłam dwa z drutu kreatywnego, który leży w szufladzie i zajmuje miejsce - pomysł pochodzi z Pinterest.


Drobny dodatek sprawił, że wianuszek stał się świąteczny. :)


Podobnie zrobiłam w odwrotnej kolorystyce.



Jeszcze wianuszki razem - przed ozdobieniem


i po ozdobieniu.


W drugim blogu (TUTAJ) przedstawiłam dwa wianuszki wykonane techniką frywolitki. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

24 komentarze:

  1. O! Jaka fajna podpowiedź na przyszłość! Nawet materiał mam, tylko wykorzystać!
    Dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - cieszy Twoja radość :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wianuszkowo się zrobiło, wszystkie piękne i pomysłowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Splociku, piękne wszystkie wianuszki, ale najbardziej spodobały mi się czerwone (bo to "jedynie słuszny kolor") i te ostatnie - frywolitkowe.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Domyślam się, że chodzi o czerwono-srebrne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo fajne. Ja też robiłam takie wianuszki tylko jednokolorowe . Ozdabiałam kokardką i drewnianym elementem świątecznym 😊. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta Igiełko - dziękuję :)
      Wykorzystuję to, co mam w pudle, by nie kupować nowych rzeczy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale super pomysł z wykorzystaniem kółek na mini wianuszki, wyszły super :) i te frywolitkowe równie piękne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój świat rękodzieła - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jakie to ładne!
    Mam nieużywane kółka do karniszy. Hm...
    Ale frywolitki i tak biją wszystko ma głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      To masz już pomysł, jak je wykorzystać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne te wianuszki. Wspaniały pomysł na wykorzystanie kółek i sześciokątów. Frywolitkowe zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszki uwielbiam wszystkie!! I te frywolne i te szydełkowe. Pierwszy raz widzę z drutu kreatywnego. Jeżeli chodzi o te szydełkowe z zielonym rantem mi się bardziej podobają !!!
    A frywolne jakie by nie były wszystkie są cudne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Te z drutu mignęły mi gdzieś po drodze, jak przeglądałam Pinterest. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczne wianuszki. Ja w ub roku zrobilam tez dwa podobne tylko ciut większe. Pokazywałam je u siebie na blogu.



    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile tych prac u Ciebie powstaje! Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń