środa, 25 stycznia 2023

Choinka 2023 - styczeń

Kolejny rok bawię się w fantastycznym gronie zakręconych pozytywnie, w zabawie Choinka 2023 prowadzonej przez Xgalaktykę. 
Od dawna podobał mi się ten wzór, był wydrukowany i czekał na swój moment. 
Powstała świąteczna zakładka - trzecia haftowana w tym miesiącu. 


Po drugiej stronie, jak w każdej mojej zakładce, wyhaftowałam napis. 
Wszystkie napisy, podobnie jak ten, nasuwają mi się w czasie wyszywania strony głównej. 
Myślę, że zakładka umili świąteczne zagłębienie się w ulubionej lekturze.


Zakładkę zgłaszam do zabawy u Xgalaktyki, gdzie z początkiem następnego miesiąca pojawi się galeria wspaniałych świątecznych wytworków. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

40 komentarzy:

  1. Piekny wzór na zakładce ,zapasy świąteczne jak znalazł. Fajna zabawa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Wzór znaleziony dawno, ale teraz go wykorzystałam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Prześliczna zakładka :-) Od jakiegoś czasu zaczęłam je zbierać :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Mam trochę zakładek z pierwszych zabaw z początków blogowania i kilka własnych, ale większość własnych rozdałam i rozdaję.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna! Muszę też jakoś wyszyć, bo mam 1 z zeszłorocznej zabawy, ale Syn ją przygarnął 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Na pewno wyszyjesz jeszcze nie jedną. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Muszę,bo zawsze szukam czegoś 🙂 pozdrawiam

      Usuń
    3. Jeanette - tylko nie zaginaj rogów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. E no świetna wyszła! Fajna ta tasiemka do zakładek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Lubię wyszywać na tych taśmach, bo mają już gotowe i ozdobne boki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Splociku, bardzo podoba mi się ta zakładka, widzę ją jako dodatek do zimowej lektury czytanej pod kocykiem w towarzystwie aromatycznej herbatki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Też ją tak widzę, ale u kogoś, do kogo trafi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajna ta Świąteczna zakładka, kiedyś wyszyłam jedna z Mikołajem , ale przyznam się że miałam problem z podarowaniem jaj komuś, więc teraz wyszywam raczej takie uniwersalne lub z imieniem. Ale świąteczny wzorek jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wzór z Mikołajem też mam, ale nie wiem, czy go wyszyję, może...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczna jest ta zakładka 😍Też bawię się u Kasi kolejny rok 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - dziękuję :)
      Ja bawię się u Niej od początku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczna zakładka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że Ci się spodobał wzór, jest obłędny. A efekt końcowy to spektakl kolorystyczny. Świetna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Jaka piękna zakładka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł do zabawy, fajna zakładka.
    Ja wciąż tylko kartki i kartki, muszę chyba to zmienić;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Ja kartki robiłam przy okazji zabaw, a teraz pewnie będę miała problem, by się zmobilizować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cudowne są te Twoje zakładki- wszystkie !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też już wielokrotnie oglądałam ten wzór na Pintereście, jest śliczny i pięknie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczna zakładeczka. Fajne są te taśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - dziękuję :)
      Taśmy są fantastyczne, mimo, że ograniczają hafty w szerokości.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Mnie też podoba się wzór. To ciekawe, że zakładki są bardzo wdzięcznym przedmiotem i niewielu je docenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Szczególnie teraz mało są doceniane, gdy coraz mniej osób czyta wersje papierowe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń