poniedziałek, 23 stycznia 2023

Moja dekoracja nr 1 - obrazek

Zaproponowałam zabawę Małe Dekoracje 2023 - TUTAJ o zabawie i cieszę się, że przybywają chętne, by uprzyjemnić sobie czas bawiąc się, a przy okazji wykonując co miesiąc jakąś niewielką dekorację do swojego domu albo do domu kogoś bliskiego.

Na pierwszy rzut, u mnie, poszedł haft i zimowa sceneria.

Wyszyłam taki obrazek, by chociaż on przypominał, że mamy miesiąc zimowy, bo śniegu nie ma, a jak spadnie odrobina, to zaraz znika.


Wykonałam go w odcieniach niebieskości, od jasnego błękitnego po głęboki granatowy.
W oryginale był ciemny zielony i czarny, ale uznałam, że w tym obrazku nie będzie żadnego innego koloru oprócz niebieskości i bieli kanwy i żółtych okienek.

Na innym tle kolory wydają się nieco zmienione.


Obrazek jest wielkości 15 x 21 cm.

Kolejne podejścia do haftu miały się tak...

Zaczęłam wyszywać od koloru najjaśniejszego, póki kanwa była pusta.
Później dodałam jeden z ciemniejszych odcieni.


Po skończeniu wyszywania kolorem ciemniejszym, zabrałam się za odcienie pośrednie.


Teraz poszedł w ruch odcień najciemniejszy.


Dokończenie haftu najciemniejszym kolorem i "zapalenie" światełek w oknach domków.


I małe przybliżenie.


05 lutego pojawi się galeria prac zgłoszonych w styczniu.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

48 komentarzy:

  1. Ech! Zobaczyć tak cudny obrazek w naturze. To dopiero było by Coś!
    Macham!🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zimowy widoczek :-) Zimę na obrazku i na zdjęciach to ja bardzo lubię ;-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Mam tak samo mimo, dodam, że ewentualnie przez okno, że urodziłam się zimą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wiesz że zimowe widoczki kocham miłością wielką. Super Ci ten obrazek w niebieskościach wyszedł zachwycona jestem ta choinką na pierwszym planie !! Super jest ten obrazek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ta choinka sprawiła mi trochę kłopotu i ma ze dwa albo trzy błędy, ale o nich wiem tylko ja. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczny zimowy obrazek. Przynajmniej haftowaną zimę będziesz miała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Haftowaną zimę to ja bardzo lubię. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Obraz bardzo fajny, klimatyczny.Gratuluje doboru nici ,to sztuka tak zmienić kolory w takim hafcie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Lubię sama dobierać nici i kombinować ze zmianami kolorów, dla mnie to taka zabawa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo dekoracyjny obrazek. I to był dobry pomysł z niebieskościami

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obrazek, bardzo lubię takie zimowe pejzażyki, pomimo że samej zimy nie lubię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      To mamy tak samo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękny zimowy haftowany obrazek. Cudowna dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zimowy obrazek Splociku i co najbardziej mi się podoba to to, że jest w moich ulubionych niebieskościach 😍
    Lubię zimę z dużą ilością śniegu i delikatnym mrozem.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Wiem, że lubisz niebieskości. :)
      Ja też, aczkolwiek w jednobarwnych haftach lubię stosować oprócz niebieskiego, bordo, czerwień, czerń.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Precioso💙💙💙💙BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krásny obraz, pristane mu tá modrá farba. Zaujímalo by ma aj to rámovanie obrázku :-)
    Prajem všetko dobré v Novom roku,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad'ko - dziękuję :)
      Życzenia odwzajemniam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczny obrazek :) Uściski 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny, zmiana kolorów dobrze mu posłużyła, miałaś nosa z tymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Też mam takie wrażenie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Obrazek cudny i mnie zachwyca kolorem. Super dobrałaś te niebieskości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożeno - dziękuję :)
      Lubię bawić się w zmiany kolorów, pasujące bardziej dla mnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Świetne kolorki, i taka piękna zima 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny obrazek. Bardzo ładna dekoracja. Super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny - bardzo lubię takie zimowe widoczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato - dziękuję :)
      Take zimowe widoczki lubię oglądać przez okno, w tv i na obrazkach, które lubię wyszywać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. No to raczej nie jest mała dekoracja;) ale za to jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Sam haft ma wielkość 15x17 cm, zaś ramka 15x21 cm.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Piękny zimowy obrazek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obrazek. Utrzymany w kolorach zimy, daje niepowtarzalny efekt. Bardzo gustowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Jak styczeń, to zima i zimowy pejzaż.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  22. Super zimowy krajobrazik. Wygląda jak malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeoczyłam tą zabawę muszę zerknąć czy ewentualne moje prace się w nią wpasują. Obrazek który zrobiłaś ma niezaprzeczalny urok 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń