sobota, 25 maja 2024

Moja mała dekoracja - maj

Zawieszka z płyty CD powstała z myślą o Dniu Matki, ale może ona być ozdobą na każdą inną okazję.
Wszystkim Mamom życzę dużo radości i zdrowia. :)
Pewnie spodobałaby się mojej Mam taka nietypowa laurka, wszak na odwrocie można napisać życzenia, bo ozdoba podklejona jest białą tekturką.


Do wykonania zawieszki użyłam starej, niepotrzebnej już płyty CD. 
Do jej udekorowania zastosowałam tasiemki, ozdobne wykrojniki otrzymane chyba od Reni. 
Niektóre przydasie otrzymane niedawno od Was pamiętam imiennie, ale z wykrojników jeszcze posiadanych w zasobach od wielu z Was, już ulatuje z pamięci co od kogo i chyba tylko fotki mogą mi przypomnieć.
 

Wielką hortensję i niebieskie kwiatki otrzymałam od Kundzi57 (śp.) z blogu Moje zacisze.
Czy ktoś Ją jeszcze pamięta? 


Zawieszka dołączy do majowej galerii zabawy Małe Dekoracje.


Oto dekoracyjne płyty CD wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka - jak widać recykling górą. Ze starej płyty można robić ciekawe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :) ś innego.
      Trzeba coś zrobić z tym, co zalega - albo wyrzucić albo przerobić na coś innego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna mała dekoracja. Podziwiam pomysłowość i wykonanie. Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Lepiej, jak można wykorzystać na coś innego albo komuś prezent zrobić, niż ma leżeć bez celu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ty to zawsze coś wymyślisz, Płyt CD starych Ci u mnie dostatek a i ozdoba z nich łatwa przyjemna, co widać po fotkach. Super Ci wyszło !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Skoro masz dostatek płyt, to może zacznij bawić się w ich ozdabianie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowa i urocza dekoracja.
    Pozdrawiam, Splociku - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Mam jest minimalistką i jak to mówi "kurzołapków" nie lubi, ale sam pomysł mnie się bardzo podoba:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ta ozdoba nie musi tak długo wisieć, by nałapać zbyt dużo kurzu, a kurz zbiera się zawsze, nawet wtedy, gdy wydaje się, że się go usunęło.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Masz niewyczerpane pomysły na te płytki.Mi najbardziej podoba się z żonkilem.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i pomysłowa zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetny pomysł na wykorzystanie starych niepotrzebnych płyt,super👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Pomysł zaczerpnęłam z Pinterest.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe masz pomysły na recykling :) Świetna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna ciekawa propozycja powtórnego wykorzystania przedmiotów - bardzo ładnie wygląda :)
    Ja pamiętam Kundzię jako Kundzia 57 - ten nick Kundzia był używany w sieci przez kilka osób. Kiedy pomyślę, że już kilka sieciowych koleżanek/znajomych odeszło na zawsze, to ogarnia mnie wielki smutek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Tak, chodzi o Kundzię57 (zaraz dodam).
      Odeszło kilka osób (smutek), ale ich blogi pozostały, jednak niektóre blogi zniknęły.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Żonkilowa i różana naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń