czwartek, 9 maja 2024

Coś prostego - maj

"Spacerując" po Pinterest, natknęłam się na śliczny wzór z makiem w roli głównej.
Później znalazłam jeszcze jeden i jeszcze jeden i postanowiłam wyszyć te maki.
Kiedyś wyszyłam kilka obrazków z różami (pisałam TUTAJ), ale ciągle myślałam, by wyszyć także maki - kwiaty, które są obok róż tymi ulubionymi, co nie znaczy, że innych kwiatów nie lubię.
Lubię różne kwiaty, dlatego w ogródku mam różności kwitnące jedne po drugich. 

Wracając do maków, wyszyłam pierwszy wzór.
Początek haftu wygląda jak usta pomalowane czerwoną szminką.


Tak prezentuje się cały wyhaftowany mak - kolory dobierałam sama.


"Oprawiłam" go tymczasowo w wirtualną ramkę, bo nauczona doświadczeniem z zimowymi obrazkami Kalendarza przyrody, już oglądam się za odpowiednimi ramkami o wymiarach 20x40  w ilości 3 szt.


Tak się złożyło, że Renia w swoje zabawie Coś prostego, zaproponowała na maj temat dotyczący flory, a ja akurat zbliżałam się do ukończenia haftowania pierwszego z zaplanowanych maków.
Zatem maczek leci do zabawy u Reni.



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

42 komentarze:

  1. Niezwykle uroczy Twój wiosenny mak. Trio obrazkowe będzie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo to ładnie wygląda
    Trochę jak z zielnika 😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. I like poppies way better than tulips 😄 Your work and the chosen pattern is very elegant! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Ja też stawiam maki przed tulipanami.
      Moje maki w ogródku mają pąki i niedługo zakwitną.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Tez bardzo lubię maki, szkoda że są tak delikatne ale Twój będzie na ozdobą na lata;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Te maki będą cieszyć oczy przez cały rok, jak moje haftowane róże.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Też myślałam że to usta ale maczek bardzo urokliwy, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię maki.Chyba dlatego że kolor czerwony ,to mój ulubiony.Na stronie aplikacji coricamo jest darmowy wzór zakładki z makami.U czeka w kolejce do wyszycia.
    Życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Mam kilka wzorów maków na zakładki, ale wykonałam chyba tylko jedną zakładkę z maczkiem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękny maczek, czekam na kolejne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Za jakiś czas na pewno pojawi się następny kwiatek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczna panienka. :) I tak, to nie przejęzyczenie, tylko u nas gwarowa nazwa polnych maków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Spotkałam się z taką nazwą maków. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Cudowny haftowany mak. Faktycznie początek haftu wygląda jak usta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze to napisałaś. Maki też lubię obok róż chyba są drugie w kolejce a wyszywa się je zdecydowanie łatwiej niż róże. Cudny ten Twój maczek w wirtualnej ramce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny mak!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Piękny mak 🤩 ja ostatnio nic fajnego nie potrafię tam znaleźć 🤷‍♀️ choc też nie szukam specjalnie, bo mam tabuny wzorów. A jak zapisywałam sie do zabawy Choinka 3 lata temu,to bałam się, że mi wzorów braknie 🤭 Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Czasami błądzę tam bez celu i przy okazji coś wpada w oko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Piękny hafcik. Też początek wyszywania skojarzył mi sie z ustami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię maki i haftowane obrazy. Twój mak jest śliczny . Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię maki,nawet w tym roku mam posiane na działce,tak dla ozdoby -:) śliczny ten wyhaftowany maczek :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Mam na działce mak wieloletni i właśnie zaczyna kwitnąć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Piękny ten haftowany mak :) dla mnie jednak hafty nigdy nie sa proste ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Chyba każdy ma coś, co jest dla niego proste.
      To co jest dla Ciebie proste, dla mnie może okazać się trudne i odwrotnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Uwielbiam maki. Twój hafcik jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń