środa, 18 stycznia 2006

Myślę, że coś wyszło

Parę dni temu zastanawiałam się, co z tego wyjdzie.
Kiedyś wspominałam, że przechowuję niektóre czasopisma przez długie lata. Należą do nich wybrane czasopisma robótkowe.
Między Świętami a Sylwestrem czas zawsze biegnie leniwie. Jedna z moich dobrych znajomych wykorzystała to i zadzwoniła do mnie: "Ty masz tyle gazet z szydełkowymi serwetami, poszukaj mi, proszę, jakąś ..." i tu nastąpiła wymiana szczegółów, jak: kształt, rozmiar, łatwość wykonania itp. itd.
Ponieważ jestem osobą uczynną, wzięłam się do roboty i przerzucałam przez kilka długich wieczorów stertę gazet w poszukiwaniu tego czegoś. Przy okazji odkładałam na boczek to, czemu postanowiłam przyjrzeć się jeszcze raz dokładniej i ewentualnie zrobić.

W czasopiśmie sprzed 10 lat napotkałam owalną serwetkę - akurat na moją niewielką ławę tego samego kształtu. Niewiele myśląc, zrobiłam zakup odpowiednich nici i przystąpiłam do pracy.
Dawno nie robiłam serwetki większej niż o średnicy 20 cm, więc wydawało mi się, że nie wychodziło mi jak należy, a przy okazji wychwyciłam parę błędów w schemacie. Musiałam robić poprawki - prucie i przerabianie - nie lubię tego, ale cóż było robić. Miała być ta, a nie inna serwetka. W efekcie wyszło mi coś takiego:


W oczekiwaniu na wyschnięcie ukrochmalonej i naciągniętej powyższej serwetki, zaczęłam robić coś, co będzie ... 

Co z tego będzie? - ujawnię może jutro, może pojutrze.
A może ...  spróbujcie odgadnąć, co to będzie?

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    iksinska
    2006/01/19 08:50:28
    serweta bombowa
    a nie mam pojęcia co teraz robisz
    :)))
    -
    ewa777
    2006/01/20 08:54:54
    Tak, serwetka piękna. Tyle ich masz, a znalazłaś jakiś sposób na wyeksponowanie ich w domu?
    -
    splocik
    2006/01/20 15:28:54
    Często zmieniam wystrój serwetkowy, więc jest rotacja w szafie, na stoliku i innych meblach.
    -
    nie_taka_zla
    2006/01/20 23:10:18
    Błysnę wiedzą: środek serwety jest szydełkowy, brzeg robiłaś na drutach. Zgadza się?
    Piękna!
    -
    splocik
    2006/01/22 13:51:33
    Nie taka zla - co do środka, to się zgadza. Z przykrością muszę stwierdzić, że choć brzeg (na fotce)wygląda jak robiony na drutach, to jednak wykonany jest także szydełkiem.
    W robótkach można łączyć różne techniki, więc maiłaś prawo do takiego odczucia.
    -
    nie_taka_zla
    2006/01/22 22:29:00
    Dałam się zwieść fotce! Z bliska bym się nie pomyliła ;-)
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/01/29 19:03:53
    Witaj, serwetka jest piękna, wszystko tu mi się podoba i od dawna tu zaglądam. Odwiedzamy się nawzajem - miło mi. Sporo twoich pomysłów i wpisów zainspirowało mnie w moich robótkach. Tak trzymaj. Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2006/01/30 08:13:55
    Małgosiu - dzięki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń