piątek, 15 września 2006

Jakże ten czas leci... za szybko...

Mogłabym powiedzieć krótko - za szybko!

Wczoraj wieczorem, coś mi kazało spojrzeć na szpaltę z archiwum.
Na pierwszej pozycji jest WRZESIEŃ 2005.
Zajrzałam więc do moich pierwszych notatek i okazało się, że

rok temu, o godz.11.24 "urodziłam się".
Fakt - jak ten czas leci!!!
Zaczynałam pisać wiedząc tylko tyle, że chcę się dzielić tym, co lubię i potrafię zrobić własnoręcznie.

Zastanawiałam się, czy blog robótkowy zainteresuje kogokolwiek.
Odwiedzając inne blogi - nierobótkowe, widziałam ogromne ilości komentujących i byłam pod wielkim wrażeniem.
Nie przypuszczałam, że moje pisanie spotka się z dużym zainteresowaniem.

Bardzo dużo osób odwiedzających mnie nie komentuje notatek, nie pozostawia śladu niestatystycznego.
Niektóre osoby zamiast komentować, piszą maile, w których utwierdzają mnie, że słusznie zrobiłam zakładając tego typu bloga.

W ciągu minionego roku spotkałam tu, na bloxie, mnóstwo sympatycznych osób a nawet zawiązałam przyjaźnie.

Wszystkim odwiedzającym mnie,
dziękuję za odwiedziny.
Komentującym - za komentarze.
Mailującym - za sympatyczne listy.
Serdecznie zapraszam na ciąg dalszy...
Aby upamiętnić te "urodziny" jeszcze wczorajszego wieczoru zaczęłam, a dziś rano skończyłam serweteczkę (średnica 16 cm), która będzie leżała na moim nocnym stoliku.
Będzie mi przypominać o pierwszym roku blogowania i przebywania a Wami.


2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ninga
    2006/09/15 15:38:01
    Ano, czas leci. W sumie to wcale nie tak długo mamy Internet a ja przynajmniej juz zdążyłam się do niego bardzo przyzwyczaić. Blogi robótkowe też jeszcze nie dawno tak nieliczne, a teraz pojawiają sie niczym grzyby po deszczu. Ale bycia pionierką w tej dziedzinie nikt ci i tak nie odbierze.
    Najlepszego - z prośbą o dalsze odcinki.
    Kalina
    -
    moteczek
    2006/09/15 19:46:48
    Czas rzeczywiście za szybko leci, ale skoro tak chce, to niech sobie leci. Ważne w tym wszystkim jest to, że potrafimy się zatrzymać i wokół siebie dostrzec inne osoby, zauważyć czym się zajmują, czym się cieszą i co powoduje, że się smucą. A nasze blogi, to swego rodzaju przystanki.
    Gratuluję jubileuszu i życzę wielu dalszych rocznic. Z niecierpliwością będę czekała na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/09/15 20:29:09
    No to mamy jubieusz.

    Splociku, przyjmij moje gratulacje i życzenia dalszego blogowania. Lubie tu do ciebie zaglądać. Pozdrawiam :-)))
    -
    ala.mazury
    2006/09/15 21:05:53
    Oooooo! Rocznica w necie to warte odnotowania! kalina ma rację - świetnie, ze ktoś zaczął robótkowe blogowanie i trwał w samotności do czasu aż pojawiły się inne. Dziękujemy Ci za to, Splociku!
    Wszystkiego dobrego z okazji pierwszej rocznicy zalożenia bloga!
    -
    ela.elk
    2006/09/15 23:18:08
    Dołączam się do życzeń! Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy blogowania!
    -
    nie_taka_zla
    2006/09/15 23:49:13
    :-)
    -
    ewcia116
    2006/09/16 17:25:58
    Najlepszego :-)
    -
    eva66
    2006/09/16 17:54:29
    Wszystkiego naj,naj,naj-szybkich drutów i szydełka oraz lekkiego pióra (a raczej klawiatury;)w dalszym blogowaniu!
    -
    splocik
    2006/09/16 23:00:40
    Dziękuję wszystkim za gratulacje i życzenia.
    Pozdrowienia dla wszystkich, jak zwykle bardzo ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      hanula1950
      2006/09/17 19:56:28
      Pozdrawiam i gratuluję! Buziaki!Po co ten kod, strasznie trudno odczytać...
      -
      splocik
      2006/09/17 20:07:44
      Dzięki za gratulacje.
      Kod - można się przyzwyczaić. Zapraszam częściej.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      madziaaa26
      2006/09/19 15:01:59
      Wszystkiego najlepszego, dużo wytrwałości na kolejny rok blogowania:) Pozdrawiam:*
      -
      erzebet
      2006/09/19 21:00:56
      wszystkiego najlepszego! Ale ten czas leci :) Pozdrawiam :)
      -
      sibislawa
      2006/09/20 00:44:20
      Dobrze ,że jesteś!!
      Pozdrawiam Splociku i dzięki .....Ty wiesz za co.
      Zapraszam w moje skromne progi- są nowości
      www.sibiga.pl
      Sława
      -
      kura_rafal
      2006/09/20 09:35:26
      I ode mnie gratulacje:) i życzenia dobroci wszelakiej (nie tylko w świecie wirtualnym:) i oby tak dalej! Ivo
      -
      splocik
      2006/09/20 12:13:25
      Madziaaa - dzięki, pewnie wytrwam :)
      Erzebet - dzięki, sama wiesz jak szybko on (ten czas) umyka :)
      Sibislawa - jestem i pewnie pozostanę :)
      Ivo - dzięki... :)

      Pozdrowionka dla wszystkich
      -
      ewa777
      2006/09/20 21:14:42
      Ja też dołączam się do gratulacji. Z przyjemnoscią do Ciebie zaglądam.
      -
      ogrodniczka
      2006/09/20 21:30:32
      Splociku... no i ja dotarłam w końcu do Ciebie... Wszystkiego naj, naj... co prawda na robótkach się nie znam wcale i jakoś mnie one nie kręcą (za to wspólne dla mnie i dla Ciebie są ogródki), ale za maile i wymianę myśli dziękuję... to dla mnie ważne bardzo... pozdrawiam i kolejnych lat na bloxie życzę.
      -
      kakunia.k
      2006/09/21 10:03:38
      to kolejnych rocznic pisania :)))
      -
      splocik
      2006/09/21 22:29:22
      Ewa - dzięki i nadal zapraszam.

      Ogrodniczka - dzięki, że mnie odwiedzasz, mimo, iż więcej tu o robótkach niż o ogródku. Również dziękuję za maile. Zapraszam do dalszych odwiedzin.

      Kakunia - dzięki i nadal zapraszam.

      Pozdrowienia dla wszystkich.
      -
      eva66
      2006/09/23 17:21:41
      Splociku,dziękuję za odzew na moją prośbę o pomoc z wstawieniem zdjęc na jesiennym blogu!Udało mi się z pomocą instrukcji maknety,ale miło wiedziec,że jeszcze na kogoś można liczyc! No to jeszcze raz wszystkiego najlepszego,blogowego ;)

      Usuń