wtorek, 12 września 2006

Tydzień calkiem zwariowany

Miałam taki zakręcony tydzień, że nim się obejrzałam - czas gdzieś mi uciekł.
Nie wiem tak do końca, czy ten czas dobrze spożytkowałam, czy po prostu przetrwoniłam.

Miałam dwa wyjazdy, z których jeden to był smutny obowiązek.
Drugi wyjazd łączył się z przyjemnymi odwiedzinami nowego, maluśkiego życia.
Pozostałe dni upłynęły na przetwarzaniu tego, co jeszcze pozostało do przetworzenia oraz na "łapaniu" pogody odpowiedniej do wykonania późnoletnich albo inaczej wczesnojesiennych prac ogrodowych.

Wieczory były oczywiście robótkowe, bo inaczej być nie może.
Robótka, na którą uparłam się, idzie w ślimaczym tempie - mogę ją robić tylko i wyłącznie przy dobrym świetle dziennym. Zrobię ją na pewno, choć ze sporym opóźnieniem.
W związku z tym, przy świetle sztucznym, zrobiłam "łapki" do chwytania gorących garnków.


Wykonałam dwie jednakowe - w ukośne paski oraz jedną ośmiokątną. 


Ostatnia - sześciokątna - jest na ukończeniu.


Dwie z wykonanych "łapek" przejdą w inne ręce, ponieważ kolorystyka kuchni obdarowanej osoby jest podobna do mojej.
Mam zamiar wykonać jeszcze dwie "łapki" w innej kolorystyce, odpowiedniej do kuchni kolejnej obdarowanej osoby.

Jednak dzisiejszy wieczór (rocznica ślubu) poświęcam mężowi i wspomnieniom tego dnia sprzed (...) lat.

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:
    ewcia116
    2006/09/12 18:38:10
    fajne te łapki :-) a z czego je robisz z bawełny? ja mam parę w domku jeszcze po babci hi hi sama nie robiłam jeszcze ale ostatnio cierpię na totalny brak czasu :-)
    pozdrawiam ewcia
    p.s. odebrałaś pocztę ?
    -
    ela.elk
    2006/09/12 19:44:25
    Łapki do gorących garnków to bardzo dobry pomysł. Wszytkie wyglądają ślicznie! No i mam następna robótkę - muszę swoje łapki też wymienić... Stare już się troszkę zużyły...
    -
    kura_rafal
    2006/09/13 09:05:21
    gratulacje z okazji rocznicy Splociku:)a takie łapki pasowałyby i do mojej kuchni;) bardzo bardzo mi się podobają, szczególnie ta pierwsza, pozdrawiam! Ivo
    -
    hanula1950
    2006/09/13 10:42:50
    Te pasuja akurat do mojej kuchni. sama kiedys takie robiłam. Teraz mam ,,kupne". Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2006/09/13 16:48:37
    Ewcia - odebrałam pocztę. Robię je z bawełny. Przy braku czasu robię podczas oglądania wieczornego filmu.

    Ela - Właśnie wymieniam stare na nowe. Znów będzie na jakiś czas spokój.

    Ivo - Dziękuję za gratulacje:)
    Łapki są bardzo łatwe do zrobienia, szczególnie ta, która Ci się podoba - spróbuj zrobić. Widać lubimy podobne kolory w kuchni.

    Hanula - raz kupiłam szyte rękawice, które leżą gdzieś w szufladzie - nie lubię ich.

    Pozdrowienia dla wszystkich.
    -
    sobczynskabasia
    2006/09/13 19:15:42
    Kochana , moja mama tez takie cudeńka robiła dla wszystkich kto ją o to poprosił. Do dzisiaj jeszcze mam takie uchwyty. Pozdraawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2006/09/13 19:38:49
    Basiu - ja też obdarowuję wszystkich w koło, ponieważ te są miękkie i poręczniejsze niż szyte. choć te drugie lepiej chronią przed oparzeniem.
    Basiu - nie mogę teraz pisać u Ciebie komentarzy, czy już minęła "kwarantanna" na tego kogoś?
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    maria97
    2006/09/13 21:01:22
    Życzenia serdeczne przesyłam i ciepłe pozdrowienia.
    -
    erzebet
    2006/09/13 21:14:02
    Wszystkiego najlepszego dla Was obojga :) Mój tydzień też zwariowany, ale przez urlopy skrócił się :)
    -
    splocik
    2006/09/13 22:47:03
    Dzięki, dzięki! :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    slupeczek1
    2006/09/14 10:17:45
    Wszystkiego najlepszego i duuuuuużo milości życzę. Pozdrawiam i ściskam. Ps łapki bardzo ładne chyba sobie takie zrobię.
    -
    moteczek
    2006/09/14 13:05:54
    Gratulacje z okazji jubileuszu i samych uśmiechów na dalsze lata.
    A łapki są super; masz rację, te kupione może i są bardziej wytrzymałe na ciepło, ale te zrobione - szczególnie kiedy weźmie się po dwie do jednego uchwytu- również ochronią, a przy okazji zdobią i dodają klimatu naszej kuchni.
    Pozdrawiam
    -
    kakunia.k
    2006/09/14 19:30:20
    kolejnych wspólnych rocznic Wam życzę :]
    -
    splocik
    2006/09/14 20:24:50
    Kolejne dzięki!
    Myślę, że kolejne rocznice bedą tak samo udane - tylko we dwoje.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/09/14 20:46:07
    Splociku, jak zwykle u ciebie jest coś ciekawego - łapki do garnków są śliczne.Pozdrawiam :-)
    -
    splocik
    2006/09/14 20:49:34
    Małgosiu - dziekuję i także pozdrawiam :)
    -
    eva66
    2006/09/14 22:38:13
    Troszkę się spóźniłam,ale wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! A łapki bardzo ładne i tak starannie wykonane.Podziwiam,bo mnie jeszcze do takiej wprawy daleko.Pozdrawiam.
    -
    alwisia
    2006/09/17 18:39:57
    Nie wiem co się stało, ale nie moge wysłać komentarza.Może tym razem się uda.Zaglądam tu od czasu do czasu i podziwiam prace.Muszę przyznać, że też wypróbowałam przepisy, wszystko się udało i smaczne.Łączę pozdrowienia
    -
    alwisia
    2006/09/17 18:46:55
    Udało się tym razem wysłać, więc napiszę to, czego kilka dni wcześniej nie wysłał.Dużo radości w życiu, i wszystkiego co tylko sobie wymarzysz z okazji obu rocznic
    od Alwisi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:
    splocik
    2006/09/17 20:04:11
    Ewa - spóźnione też są miłe - dzięki :)
    Z czasem i Ty dojdziesz do wprawy. Twoje prace też są staranne.

    Alwisia - może źle odczytałaś tekst na obrazku przy logowaniu.
    Dzięki za życzenia.
    Cieszę się, że przepisy okazały się trafione.

    Pozdrowionka.
    -
    makneta
    2006/09/18 07:56:29
    Jak mogłam przegapić te fantastyczne łapki.
    I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania.
    Pozdrawiam
    -
    dorota-1980
    2006/09/18 09:43:27
    Spóźnione, ale bardzo gorące życzenia z okazji rocznicy ślubu. Nie wiem, która to rocznica, ale oby ich było jak najwięcej i jak najszczęśliwszych. Pozdrawiam!!!
    -
    splocik
    2006/09/18 13:13:23
    Makneto i Doroto
    - bardzo dziękuję i pozdrawiam,
    jak zwykle ciepło.
    -
    xavierra
    2009/02/09 15:06:51
    Łapki są piękne, próbowałam nawet zrobić, ale mi nie wychodzą, jak mam schemat wszystko jest proste.... no i kupiłam Snehurkę, granat brudzi ręce i wydaje mi się, że z pojedyńczej nitki łapki są za cienkie. Tak więc mój zamach na łapki nie powiódł się, niestety :(
    -
    Gość: karolewa, *.slupsk.hypnet.pl
    2010/11/21 18:19:19
    A czy mogłąbym dostać przepis na to wykończenie?? Interesuje mnie wzór w kształcie romba. Przepiękne prace.
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/11/23 15:22:09
    Xavierra - dziękuję :) Jeśli robisz według schematu, to musisz mieć odpowiednio grubą nitkę, taką jak opis wymaga, a "z głowy" można robić nitką dowolnej grubości byle nie za cienką i nie za grubą :)

    Karolewa - dziękuję :) Mam w planie wykonać kilka łapek, bo wszystkie "rozeszły się" w prezentach. Myślę, że na początku grudnia coś będę robić, więc przygotuję notkę pod kątem tego wykończenia.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń