wtorek, 31 października 2006

Minęło...

Jak ja nie lubię jesiennych chłodów!!!
Jestem stworzeniem wybitnie ciepłolubnym, ale bez przesady.
Najlepiej funkcjonuje mi się w temperaturach 20-27o C.

Ostatnie dwa tygodnie, to wyrwany kawałek mojego normalnego życia.
Najpierw przewiało mnie podczas prac działkowych, w związku z czym miałam usztywniony kręgosłup i problem z siedzeniem, więc trudno było mi usiedzieć przy komputerze dłużej 10-15 minut.

Gdy już wydawało się, że kręgosłup robi się "normalny", to oko zalało się krwią (coś tam pękło) i znów były ograniczenia w kontaktach z ukochanym kompusiem.

Na koniec dochodzenia oka "do siebie" przypętał się katar i patrzenie w monitor było utrudnione, ponieważ łzy były nieubłagane - leciały, gdy tylko spojrzałam w oświetlony ekranik.

Było, minęło i mam nadzieję, że nie prędko takie problemy pojawią się przy mnie ponownie.

Jedno, co w tych perypetiach wyszło na dobre, to możliwość robienia na drutach w pozycji półleżącej lub (później) siedzącej.
Ponieważ przy robieniu na drutach prawie nie patrzę na robótkę, więc problemy związane z oczami nie przeszkadzały mi.
Natomiast robótki szydełkowe i krzyżykowe może nie "w kąt", ale na pewno przeszły na dalszy plan, a przecież Święta "za pasem".
Ostatnio robiłam tylko na drutach i w najbliższych planach mam kolejne robótki na drutach, ponieważ nie tylko Święta, ale i zima już coraz bliżej.
Szaliki i czapki są na pierwszym miejscu w zapotrzebowaniach moich bliskich.

Myślę, że drobne ozdoby świąteczne zdążę zrobić między kolejnymi szalikami, czapkami i rękawiczkami.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.e
    2006/11/01 09:40:01
    splociku, dobrze,że już jesteś! I oby wszelkie przeziębienia i choróbska trzymały się daleko od Ciebie
    Pozdrawiam
    -
    hanula1950
    2006/11/01 16:08:32
    mam nadzieję, że ze zdrowiem już wszystko w porządku. Pozdrawiam.
    -
    ewcia116
    2006/11/02 10:01:50
    ufff jaka ulga już się martwiłam o Ciebie taka cisza przez tyle czasu oby te choróbska poszły sobie precz dobrze że już wszystko jest dobrze i znów jesteś trzymaj się cieplutko
    p.s. odbierz pocztę
    -
    erzebet
    2006/11/02 20:31:42
    zdrowia życzę :) dobrze, że szydełkowac możesz. Też wolę ciepełko :) Pozdrawiam zatem ciepło :)
    -
    ewa777
    2006/11/05 10:04:08
    To sie zgadzamy. Ja tez nie znoszę chłodu. Upały (nawet te duże) uwielbiam. Trzymaj się i nie choruj.
    -
    hanula1950
    2006/11/07 10:54:50
    Dlaczego cisza?
    zapraszam do siebie na kolejna porcję czarno-białych fotek. Pozdrawiam.
    -
    madziaaa26
    2006/11/07 14:14:49
    Witaj..rety jak ja dawno u Ciebie nie byłam...tak sie jakoś złozyło..a co do jesiennego chłodu to rzeczywiście wolę temperaturę 20-27 stopni...teraz jestem bardzo rozkojarzona i wiecznie chce mi sie spać..mam nadzieję, że nie zapadne w sen zimowy..Pozdrawiam ciepło:)
    -
    splocik
    2006/11/07 21:43:45
    Dziękuję wszystkim za miłe słowa i pozdrawiam jak zwykle ciepło.

    OdpowiedzUsuń