piątek, 26 października 2007

Zakręcony, ale czy niebezpieczny...

Czy na pewno niebezpieczny?
Dlaczego osoby urodzone w znaku Skorpiona określane są tymi mniej sympatycznymi cechami?
Znałam tylko jedną osobę spod znaku Skorpiona, ale była to fantastyczna osoba pod każdym względem.

Czy jest ktoś, kto spod tego znaku odwiedza mnie na blogu?

SKORPION
(24.10 - 22.11)



Wszystkim odwiedzającym mnie zodiakalnym Skorpionom, życzę wiele radości i pomyślności każdego dnia.
Moja galeria znaków zodiaku
---

Koziorożec (ja) - TUTAJ
Wodnik - TUTAJ
Ryby - TUTAJ
Baran - TUTAJ
Byk - TUTAJ
Bliźnięta - TUTAJ
Rak - TUTAJ
Lew -TUTAJ
Panna - TUTAJ
Waga - TUTAJ

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    slonecznik61
    2007/10/26 16:35:53
    Spotkałam się z taką samą opinią.Osobom spod znaku Skorpiona są zwykle przypisywane niechlubne przymioty.Nie znam żadnego Skorpiona ale wątpię,żeby byli aż tak źli;-)
    -
    Gość
    2007/10/26 20:00:44
    Moje Hultsjstwo to Skorpion. Moj chrzesniak i syn jeszcze jednej kolezanki tez. (Maja urodziny kolejno 17, 18 i 19 listopada...)
    Podobno wiele zalezy od ascendentu, nie tylko od samego znaku zodiaku.
    Znam i znalam zarowno przemile skorpionki, ze do rany przyloz, jak i takie, ze bez kija nie podchodz.
    A obrazek ladniutki, nawet "tylko" zeskanowany.
    Pozdrawiam slonecznie!
    Motylek
    -
    auntivory
    2007/10/27 10:30:47
    Nareszcie, nareszcie, nareszcie, mój znak zodiaku! To przedostatni, brakuje tylko strzelca!
    Wszystko, co mówią o skorpionach jest prawdą - są złośliwe, wredne, pomtliwe, nadmiernie ambitne. Życie ze skorpionem to koszmar. Współczuję wszystkim, którzy muszą życ ze skorpionami.
    -
    violetta666
    2007/10/28 17:15:46
    Piękny skorpionek :) znam kilka skorpionów i każdy z nich jest inny ...
    Sama też jestem spod tego znaku :)
    Pozdrawiam cieplutko wszystkie znaki Viola
    -
    Iwona
    2007/10/28 20:46:42
    Ja jestem spad znaku skorpiona;))))
    Mam prozbe ...moze mogla by Pani dac schemat tego haftu jesli oczywiscie Pani chece i może....oczywiscie gdy bedzie miala Pani aparat...pozdrawiam...
    -
    makneta
    2007/10/28 22:55:48
    Hej, kolejny znaczek z serii jakże fajny. Moja maleńka Judysia jest skorpionkiem.
    Pozdrawiam
    makneta
    -
    krysta
    2007/10/28 22:58:40
    Splociku tak sie sklada, ze ja tez jestem skorpion. Jestem ambitna, ale czy wredna? mam dwie najblizsze kolezanki też skorpiony - super dziewczyny . Skorpiony posiadają za to zdolności organizatorskie i lubią pzrwodniczyć w grupie. Buziaczki dla wszystkich spod tego znaku.
    -
    erzebet
    2007/10/29 21:35:06
    na ja też znam kilka 'skorpionów' między innymi to mój tata :) Pozdrawiam ciepło :)
    -
    anqu
    2007/10/30 11:24:10
    Niby skorpiony takiezłe a mój slubny to skorpion, brat również skorpion i złego słowa ani na jednego ani na drugiego nie mogę powiedzieć
    -
    splocik
    2007/10/30 22:36:37
    Słonecznik - teraz już znasz kilka, tylko spójrz na komentarze.

    Motylku - widzę, że u Ciebie był urodzaj na Skorpioniki. To prawda, że ważny jest ascedent.

    Auntivory - nie bądź tak bardzo krytyczna wobec siebie, na pewno masz wiele pozytywnych cech. Życzę Ci duuużo zdrówka i radosnych chwil.

    Violetta - wszystkiego dobrego!

    Iwona - również najlepsze życzenia. Puść do mnie malia.

    Makneta - buźka dla Judysi.

    Krysta - uśmiechów losu!

    Erzebet - wszystkiego dobrego dla Twojego Taty.

    Anqu - ten jedyny Skorpion, którego znałam, to była moja Mama.

    Teraz i ja znam więcej niż jednego Skorpiona.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Iwona
    2007/11/01 15:25:39
    TO MOZE JA PODAM e-mail ....iwona232@interia.pl
    -
    justyha1
    2007/11/03 14:45:07
    O Splociku widzę, że mamy ciś wspólnego, moja mama ma dziś urodziny, ale jakoś nie mam z nią zbyt dobrych relacji.
    -
    justyha1
    2007/11/03 14:45:53
    Miało być coś nie ciś.
    -
    splocik
    2007/11/07 13:52:39
    Iwona - zaraz puszczę maila.

    Justyha - może zależy od dekady - mój Skorpion był z ostatniej dekady.
    Spóźnione życzenia dla Twojej Mamy.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń