czwartek, 27 września 2007

Równowaga... Waga

Równowaga wewnętrzna, to chyba najlepsza cecha urodzonych nie tylko w znaku Wagi.

Powoli dobiega końca gromadzenie w mojej galerii obrazków ze znakami zodiaku.
Pozostały tylko dwa znaki do zamknięcia cyklu zodiakalnego.

Czy jest ktoś, kto spod tego znaku odwiedza mnie na blogu?

WAGA
(24.09 -23.10)


 
Wszystkim odwiedzającym mnie zodiakalnym Wagom, życzę wiele radości i pomyślności każdego dnia.
Moja galeria znaków zodiaku
---

Koziorożec (ja) - TUTAJ
Wodnik - TUTAJ
Ryby - TUTAJ
Baran - TUTAJ
Byk - TUTAJ
Bliźnięta - TUTAJ
Rak - TUTAJ
Lew -TUTAJ
Panna - TUTAJ

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    wrzesniowa
    2007/09/27 09:23:11
    Jestem ;), mam urodziny 30 września...kolejne 16 :D
    -
    splocik
    2007/09/27 13:43:22
    Wobec tego, dodatkowo życzę Ci spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    malgunia
    2007/09/27 15:01:51
    Ja tez waga :) Sliczny kolejny hafcik:) Gratuluje wytrwalosci
    -
    mrówka
    2007/09/27 16:45:24
    Witam ja nie waga co prawda ale swój znak w galerii widziałam.lew.Od dość dawna śledzę co tam nowego wyczarowujesz.Dzis postanowiłam założyć sobie nowy blog poświęcony tylko robótkom ręcznym,mam nadzieję poznać więcej robótkujących dziewczyn i uzyskac być może jakieś cenne rady
    A więc jeśli tylko masz ochotę i czas to zapraszam
    szydelko-i-mrowka.blog.onet.pl/
    -
    Motylek
    2007/09/27 18:09:42
    Dzieki tobie Splociku odswierzam sobie kolejnosc znakow zodiaku. Nigdy nie pamietalam co jest po Pannie, bo jakos wsrod rodziny i znajomych nikt w tym czasie nie ma urodzin. Dopiero w listopadzie.
    A obrazek ladniutki, tak jak i poprzednie!
    -
    splocik
    2007/09/27 18:54:05
    Malgunia - dziękuję. Tobie życzę dodatkowo duuuużo szczęścia.

    Mrówka - dzięki za zaproszenie, wstąpię na pewno i dodam Cię do zakładek.

    Motylku - cieszę się, że moja galeria okazała się pomocna w ustawieniu kolejności znaków.
    Tylko, że ja zaczęłam moją galerię od siebie (Koziorożec), a horoskopy zaczynają się od Barana.
    Dziękuję za opinię.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2007/09/27 23:06:46
    ja wagą jestem :-) pozdrawiam ślicznie wyszła
    -
    aggaw73
    2007/09/28 09:30:47
    Ja też spod Wagi :-) Gratuluję "zodiakalnej" wytrwałości. Fajna seria :-)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    -
    auntivory
    2007/09/28 17:25:03
    picasaweb.google.com/tricot.passion

    Trochę może nie na temat, ale link powyżej jest do serwetek na drutach, do niektórych są schematy, niestety chyba żadne nie jest ani po polsku, ani po angielsku
    -
    splocik
    2007/09/28 19:16:16
    Ewcia - dziękuję za ocenę. Tobie dodatkowo życzę duuuużo, dużo szczęśia.
    Życzyłam Ci także na Twoim blogu - spóźniłam się na torcik.

    Agnieszka - Tobie też mnóstwo szczęścia.
    Dziękuję za gratulacje i ocenkę :)

    Auntivory - fakt, nie ten temat (można było na blogu "Moje oczka"), ale skoro tu napisałaś, to też mnie cieszy.
    Bardzo Ci dziękuję za linka - już sobie zapisałam. Zajrzałam pobieżnie - super stronka.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    slonecznik61
    2007/09/28 22:14:15
    A ja też Waga i mój mąż!!Październikowi obydwoje!;-))Podziwiam za wytrwałość w haftowaniu!
    -
    makneta
    2007/09/29 09:50:42
    Hmmmmmmmmmmmm, coś u mnie szwankuje ta równowaga wagi. Ale za życzenia serdecznie dziękuję.
    I doczekałam się swojego znaku.
    Pozdrawiam
    Makneta
    -
    splocik
    2007/09/29 14:55:16
    Slonecznik - Tobie i Twojemu mężowi duuużo szczęścia i ciepła wzajemnego życzę na wiele lat.

    Makneta - może brakuje Ci witamin??? hi hi.
    Jak widzisz, kto czeka, to się doczeka - cierpliwość popłaca.
    Tak poważnie - życzę Ci zakończenia problemów i szybkigo powrotu do równowagi.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    sztukasplotu
    2009/10/27 11:46:15
    Jak miło odnaleźć swój znak zodiaku :))) Pozdrowienia od kolejnej wagi. To dobry znak!
    -
    sztukasplotu
    2009/10/27 11:47:31
    Waga to dobry znak! Pozdrawiam Autorkę blogu i wszystkie wagi :)
    -
    splocik
    2009/10/27 18:29:08
    Miło mi poznać kolejną Wagę. Tak, Wagi są wspaniałe. Dziękuję za pozdrowienia :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń