poniedziałek, 24 września 2007

Wracam, wracam...

Wracam do formy, wracam do blogowania, wracam...

Korzystając z pięknych dni: ostatniego dnia lata i pierwszego dnia jesieni, wybraliśmy się z mężem (i z pieskiem) w jedną z naszych podróży "przed siebie".
Podczas pierwszego dnia mieliśmy piękną pogodę, jak  widać na zdjęciu.
Zdjęcia robione były przez męża w czasie jazdy samochodem - ja siedziałam za kierownicą.



Po drodze wstąpiliśmy do jednej z blogowiczek - oj była niespodzianka (!).
Być może Ona napisze o tym na swoim blogu.
Wcześniej otrzymałam jej zgodę na ewentualne odwiedziny (jeśli będę w okolicy) -  nie umawiałyśmy się co do terminu.
Odwiedziny były krótkie, ale bardzo sympatyczne - widziałyśmy się pierwszy raz i mam nadzieję nie ostatni.

Kilka migawek z dalszej drogi:

coś zabytkowego



coś oryginalnego



ciekawe ujęcie z lusterkiem 




W następnym dniu (pierwszy dzień jesieni)  mieliśmy jeszcze lepszą pogodę.



Zrobiliśmy krótką wycieczkę w okolice jeziora.


Łabędzie są piękne i zadziwiające. Obserwowaliśmy jednego z nich.
Spoglądał on z zaciekawieniem na każdą zbliżającą się osobę i wyciągał szyję, jakby pytał: "Co tam masz?", "Podzielisz się ze mną?"
Czyż on nie jest sympatyczny???



Podczas spaceru natrafiliśmy na takiego aniołeczka - nie mogłam się oprzeć, aby go nie sfotografować.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek
    2007/09/24 22:25:07
    Splociku, nawet nie iwesz jak milo zobaczyc nowy wpis po wejsciu na Twojego bloga... Ciesze sie, ze wrocilas!
    Niech ten aniolek cie strzeze!
    -
    ewcia116
    2007/09/24 22:50:29
    ja również się cieszę że u Ciebie wszystko zaczyna być lepiej :-) obiecuję że w tym tygodniu odpiszę :-) pozdrawiam ciepło
    -
    jaga
    2007/09/25 14:14:38
    To dla mnie najlepsza wiadomość,że jest
    Ci lepiej! Dbaj o siebie i się nie daj! Wszystkie choróbska PRECZ!
    Pozdrawiam jak można najcieplej!
    -
    erzebet
    2007/09/25 18:23:31
    dobrze, że jesteś :) a Aniołek cudny :) Pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2007/09/26 08:28:57
    Motylku - bardzo dziękuję!

    Ewcia - cieszę się, że Ty się cieszysz - będę zaglądać na pocztę.

    Jaga - będę robić wszystko, aby choróbska się mnie nie imały.

    Erzebet - dzięki bardzo!

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewa777
    2007/09/26 10:07:39
    Aniołek przecudny. Szkoda, że te piękne, słoneczne dni już się chyba kończą. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2007/09/26 20:59:17
    Ewa - a ja mam nadzieję, że jeszcze będzie kilka pięknych, słonecznych dni tej jesieni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń