niedziela, 16 września 2007

Mam... 2 latka

Te refleksje miałam "wrzucić" dokładnie wczoraj (15.09  około godz. 11.30), ale jakieś siły wyższe spowodowały, że znalazłam się w szpitalnej izbie przyjęć. Resztę soboty przespałam, a prawie całą niedzielę przeleżałam. Dopiero w tej chwili poczułam się na tyle dobrze, aby (na chwilkę) usiąść do komputera i skończyć notkę, którą puszczam i uciekam na legowisko.

Dokładnie dwa lata temu, napisałam pierwszą i drugą notkę i... rozpoczęłam blogowanie.

Do zeszłorocznych refleksji
dodam inne.

Z początku nie wiedziałam wielu rzeczy dotyczących technicznej strony bloga, ale powolutku i z pomocą miłych osób rozkręciłam się.
Później sama pomagałam kilku początkującym - podpowiadałam, co i jak robić, aby mogły założyć własne blogi i chwalić się swoimi robótkami.

W styczniu 2006 roku wyodrębniłam tematykę dotyczącą dziewiarstwa, tworząc drugi blog - "Moje oczka..." i ta decyzja okazała się jak najbardziej słuszna - świadczy o tym liczba odwiedzin.

Gdy zaczynałam moje pisanie, blogów robótkowych było "jak na lekarstwo", a w moich zakładkach były te, które powstały przed moim "splocikiem" i wg kolejności założenia były to: Pikselka, Szpilka oraz Kalina. Później dołączyła Gosia z USA, która również zaczęła blogować przede mną. Podczas wprowadzania zmian na blogu, na jakiś czas zniknęła mi Szpilka, ale później pojawiła się ponownie.

W roku 2006 powstało ponad 50 blogów spośród tych, których linki są w moich zakładkach.
Teraz już nie liczę, ile blogów mam zalinkowanych, ponieważ co chwilę pojawia się nowy lub ujawnia się już istniejący, a ja po prostu dodaję go do zakładek.

Jestem ogromnie szczęśliwa, że coraz więcej osób odkrywa przed światem swoje (moje) robótkowe hobby i dzieli się nim na łamach własnego bloga.
Blogujące robótkowiczki oprócz fotografii własnych wyrobów, piszą o radościach i problemach związanych z wykonywaniem robótek.
To jest fantastyczne, że ręczne robótkowanie nie zniknęło z powierzchni ziemi, tylko schowało się w domowym zaciszu, a teraz wychodzi "z ukrycia" i rozkwita. 
Dochodzi nawet do spotkań robótkujących, które poznały się poprzez blogi lub forum robótkowe.
Kto wie (?), może kiedyś spotkają się wszystkie "zakręcone nitkami"?

Takie i inne refleksje "naszły" mnie przy okazji drugiego roczku mojej bytności w necie.>
Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga (moich blogów), a jeszcze bardziej komentującym i piszącym maile - jesteście kochane (kochani)!
Wiem, że nie zawsze jest czas na skomentowanie (sama mam z tym problem chcąc wszystkich odwiedzić), ale mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać i od czasu do czasu wtrącać swoje uwagi - budujace i mobilizujące.

Zapraszam serdecznie na ciąg dalszy...
Na pamiątkę drugiego roczku blogowania zrobiłam serwetkę szydełkową (fotka poniżej) - skończyłam ją wczoraj.

3 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hanula1950
    2007/09/16 20:38:26
    Gratuluję. U mnie 2 lata stuknęły 28 sierpnia.
    Cudowne są rybki i piesek, i kotek z poprzedniego wpisu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    -
    aggaw73
    2007/09/17 07:53:52
    Jasne, że nadal będę zaglądać! Zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie :-) No i najlepsze życzenia z okazji "urodzin" - oby dalej szło tak fajnie :-)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    -
    ewcia116
    2007/09/17 08:32:10
    najlepszego na te dwa latka :-)
    -
    Gość
    2007/09/17 09:12:20
    Będę zaglądać i ciesze sie na następne notki!!!
    -
    mylum
    2007/09/17 17:36:48
    przede wszystkim zdrowia życzę splocikowi, a blogowi dużo nowych notek!
    serwetka urodzinowa bardzo ładna :)
    pozdrawiam
    Ania
    -
    Motylek
    2007/09/17 18:09:28
    Splociku, zaniepokoila mnie wiadomosc o klopotach zdrowotnych. Posylam ci mantelnie cieple mysli i zycze, zebys jak najszybciej dobrze sie poczula.

    Zaczelas pisac bloga 2 tyg przed tym jak ja wprowadzilam sie do mojego domu. 2 lata - jak ten czas leci! Zycze wielokrotnosci tej dwojki. Dziel sie nadal z nami swoja wiedza i niech ci na to zdrowko pozwala!
    Serdecznie pozdrawiam!
    -
    Sława
    2007/09/18 00:43:16
    Splociku nade wszystko zdrowia Ci życzę i kolejnych rocznic.
    Przyznam ,że dawno nie było mnie u Ciebie miedzy innymi także z powodów zdrowotnych.
    W drugim dniu długo oczekiwanego urlopu wylądowałam w szpitalu z dala od domu .
    Na całe szczęście już się pozbierałam.
    Przesyłam pozytywne fluidy.
    Serdeczności:))
    Sława
    -
    anqu
    2007/09/18 09:44:06
    gratulacje
    a ja nawet roczku nie mam :)
    -
    justyha1
    2007/09/18 19:58:33
    Wszystkiego dobrego dla dwulatka, niech się rozwija spokojnie i systematycznie oraz dla jego autorki.
    -
    kakunia.k
    2007/09/18 21:05:37
    dalszych rocznic :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      magdalenam1975
      2007/09/19 23:30:03
      STO LAT!!!!!!!!!!!
      -
      basiek70
      2007/09/20 18:17:44
      "starą" blogowiczkę pozdrawia blogowa "szczypiorka" :D
      -
      haneczka814
      2007/09/20 22:16:26
      blog jest super, gratuluje tych dwoch latek, ja dopiero stawiam pierwsze kroki w blogowaniu haneczka81.blog.onet.pl
      -
      anna_1503
      2007/09/20 23:29:18
      Sentymentalnie się zrobiło. :)
      Splociku, wracam szybko do zdrowia!
      Buziaczki!
      Anna
      -
      ewa777
      2007/09/21 13:11:41
      Kochana, gratuluję:)
      -
      splocik
      2007/09/22 20:34:33
      Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i pozytywne fluidy. Już mam się dobrze i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.
      Jesteście kochane! Jeszcze raz dzięki!
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      jaga
      2007/09/22 20:49:47
      Brak mi słów...a,może jednak Jesteś wielka i szlachetna! Zdecydowanie zrobiło się ciepło,na wiadomość że jest Ci lepiej. Z całego serca życzę zdrowia i dalszych sukcesów z okazji urodzin. Bądz z Nami jak najczęściej.Twoje rady, dobre słowo są nieocenione! Pozdrawiam również cieplutko.
      -
      splocik
      2007/09/22 20:59:00
      Jaga - Twoje słowa działają jak balsam - dziękuję za te słowa i za życzenia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      larysan
      2007/09/22 22:53:15
      Sto lat w blogowaniu !!! Nie znikaj jak inni czasami:-))))
      -
      splocik
      2007/09/22 23:36:26
      Larysan - dziękuję i obiecuję, że jeśli tylko będę mogła zasiąść przy komputerku i stukać palcami w klawiaturę, to będę tu i będę również do Was zaglądać (choć nie zawsze z komentarzami).
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      makneta
      2007/09/23 08:56:40
      Serdeczne gratulacje - dwa latka to na blogowisku bardzo długo. Jesteś nieoceniona.
      Pozdrawiam
      Makneta
      -
      rossaewcia
      2007/09/23 21:46:07
      Witam.
      piękna serwetka, ja ostatnio też zaczęłam robić na szydełku, dziś np skończyłam szal na drutach, jestem z siebie dumna że dałam radę i się nie zniechęciłam, wiem ile pracy kosztuje nawet niewielka serweta. Na swoim koncie mam 2 serwetki, no i obrazy haftem krzyżykowym, ale najbardziej cieszy mnie to że nie jestem sama, i jest tak wiele osób które robią to co ja. Pozdrawiam.
      -
      splocik
      2007/09/24 15:42:10
      Makneta - dziękuję bardzo, bardzo.

      Rossaewcia - bardzo dziękuję! Ja szydełkiem robię długo, ale na drutach jeszcze dłużej. Nie jesteś sama, a myślę, że jest nas więcej, tylko jeszcze nie wszystkie "wyszły z ukrycia".

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2007/09/26 18:26:16
      Ciapa ze mnie,wszystkiego najlepszego.Lizaczka na te 2 latka.Jako ,że jestem od marca byle gdzie sie jeszcze zplatam.Ale ta kiecka ekstra,ta kolorowa,piszesz też o serwetce na drutach pończosczniczych to jeszcze mogę zaakceptować.Umiem na nich robić.Nie wiem jak u Was ale ta poczta jest fatalna,ostatnio wogóle nie moge wysyłac.
      -
      splocik
      2007/09/27 07:27:05
      Urszula - dziękuję ślicznie. Serwetkę (na oczka.blox) robi się na drutach pończoszniczych do pewnego momentu, później ze wzgledu na liczbę oczek trzeba przenieść na druty (o tej samej grubości) z żyłką.
      Poczta trochę szwankuje, ale administracja robi wszystko, aby problem usunąć.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      brygida
      2007/09/28 16:04:42
      Witaj Spociki! Wszystkiego dobrego z okazji takiej wspaniałej rocznicy. Nan Twoje stronki w "moich ulubionych" i jestem częstym gośaciem. Ja nie wystawiam swoich prac, ale sporo robię. Teraz mam przymusową przerwę. Uszkodzone kręgi szyjne I nic nie robię, ale jak tylko moge to oglądam Twoje prace i innych. Pomaga mi wnuczka lub wnuk. Życzę Ci DUŻO ZDROWIA I UŚMIECHU no dalszych wspaniałych prac. Niech los będzie dla Ciebie zawsze łaskawy.
      -
      splocik
      2007/09/28 19:23:28
      Brygida - dziękuję ślicznie za życzenia i częste odwiedziny.
      Jakże mi przykro, że jesteś unieruchomiona. Wiem coś o tym, gdy nie można się ruszyć, ale u mnie to była inna sprawa. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Proszę - puść do mnie maila.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń