środa, 12 września 2007

Sympatyczny rudzielec i... nasza rocznica

Rzadziej (co 2-3 dni) zaglądamy teraz na działkę. Właściwie tylko po to, aby jeszcze dokarmić rybki i troszkę uprzątnąć liście, których przybywa na ziemi, a ubywa na drzewach.


Między rozchylonymi gałązkami jałowca zauważyłam puste już gniazdko DZWOŃCA, którego w tym roku nie udało mi się wypatrzeć, ale podczas bytności na działce słyszałam go - ma bardzo charakterystyczny głosik.


W drodze powrotnej nastąpiło sympatyczne spotkanie i przyznaję, że byłam zaskoczona postawą kici, ponieważ moja sunia jest przyjazna całemu światu.


Choć początek spotkania nastąpił przez siatkę, to za chwilę kicia ruszyła równolegle do nas.


Gdy doszła do końca ogrodzenia, najpierw zaglądała za oddalającą się sunią, po czym przeskoczyła przez płot i odprowadziła nas do głównej bramy ogrodów.


I jak tu wierzyć w drwiące powiedzenie "żyć, jak pies z kotem"?
Kiedyś mieliśmy psa i kota, które bardzo przyjaźniły się.
Wieczorkiem - mini przyjęcie z okazji rocznicy ślubu (okrąglutkiej zresztą).
Powspominamy sobie ten dzień sprzed (...) lat.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek
    2007/09/12 17:47:53
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu! Miłego wspominania!
    A zdjęcie kota i psa po obu stronach płotu jest FANTASTYCZNE!
    Pozdrawiam.
    -
    justyha1
    2007/09/12 19:15:08
    Najlepsze życzenia z okazji tej okrągłej rocznicy.
    -
    splocik
    2007/09/13 14:32:36
    Motylku - bardzo dziękuję. Żałuję, że nie udało mi się uchwycić momentu, gdy oba zwierzaki wachlowały przyjaźnie ogonkami.

    Justyha - dziękuję ślicznie.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    kakunia.k
    2007/09/14 16:41:00
    kolejnych wspólnych rocznic wam życzę :)))

    zdjęcie ze "spotkania" jest super :))
    -
    splocik
    2007/09/14 18:37:16
    Kakunia - dzięki bardzo :))) Ciekawa jestem, co one "szeptały"? To jednak pozostanie ich tajemnicą.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.e
    2007/09/14 22:26:44
    Moje serdecznie życzenia z okazji rocznicy!!!

    pozdrawiam
    Anka
    -
    gizela
    2007/09/15 13:12:24
    Wspominaj, bo czas szybko ucieka. No i serdeczne życzenia z okazji tej okrągłej rocznicy. Niech Ci sie darzy zawsze i wszędzie. A kociaki przecudne.I tyle radości i ciepła wnoszą w dom. Pozdrowienia.
    -
    slonecznik61
    2007/09/15 21:39:05
    Naj,naj,najlepsze życzenia!!!!!
    -
    anqu
    2007/09/15 22:07:09
    wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu
    -
    splocik
    2007/09/22 20:46:59
    Hrabina, Gizela, Slonecznik, Anqu - bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń