środa, 12 grudnia 2007

Mikołaje, mikołajki na choinkę



Na forum Szydełkomania są linki do zdjęć fajnych Mikołajków robionych szydełkiem - obejrzałam je obowiązkowo.
Mikołajki bardzo mi się spodobały i postanowiłam dołączyć je do mojej kolekcji ozdób świątecznych.

Przejrzałam także blog, który prowadzi Andrea - tu jest foto-instrukcja dotycząca wykonania tej szydełkowej ozdoby.

Spróbowałam swoich sił i oto efekt mojej pracy - pierwszy Mikołajek - trochę inny niż ten, którego zrobiła  Andrea.


Oglądane Mikołajki miały inne wykończenia.
Mianowicie na oczka i nos zastosowane zostały koraliki lub guziczki, a ja wykonałam wszystko z włóczki.

Zatem dzisiejszy dzień będzie pod znakiem ozdób typu "buzia Mikołajka".

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anek-73
    2007/12/12 18:20:03
    Śliczny Mikołajek :)
    -
    motylek73
    2007/12/12 18:31:02
    A wiesz Splociku, że zastanawiałam się, czy takich nie zrobić na choinkę w tym roku? Bo przy Hultajstwie bombek nie odważyłam się powiesić... Ale ponieważ zobowiązałam się ubrać dzieci koleżanki do chrztu, więc na Mikołaje czasu już zabrakło.
    Ale jezscze wiele choinek do ubrania przede mną!
    Pozdrawiam!
    -
    renula-30
    2007/12/12 19:25:36
    Ależ cudne te mikołajki:-)Pracy co niemiara,ale chyba dziubnę sobie te cudeńka-zresztą podejrzewam,że robi je się szybko?
    -
    elzbieta-0
    2007/12/14 09:19:45
    Splociku piękny ten mikołajek. Zrobię swoim dzieciom na choinkę. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2007/12/14 15:52:11
    Anek - dziękuję :)

    Motylku - przy Hultajstwie takie ozdoby są najlepsze. Mam nadzieję, że jeszcze zdążysz kilka ozdób zrobić.

    Renula - dzięki! :) Fakt część główną robi się szybko, ale zabawa jest z tymi drobieżdżkami - nos, oczy wąsy.

    Elzbieta - dziekuję :) Bardzo dobry pomysł!!!

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    erzebet
    2007/12/16 11:24:29
    uśmiechnięty ten mikołajek :)
    -
    splocik
    2007/12/16 14:44:35
    Erzebet - tak, jak ja :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń