sobota, 29 grudnia 2007

Moja choinka i prezenty

Patrzę i patrzę na moją tegoroczną choinkę i napatrzeć się nie mogę.
Zdjęcie absolutnie nie oddaje tego widoku, jaki jest w rzeczywistości - szkoda, bo widzę, że na zdjęciu choineczka traci sporo ze swego uroku.

Na górze choinki umieszczony jest czubek bombkowy.
Poniżej czubka, tuż pod księżycem (trochę słabo widocznym na fotce) są dwa ptaszki, które "zadomowiły się" u nas od ładnych kilkunastu lat.
Pamiętam dokładnie sytuację, gdy zobaczyłam je w trakcie poszukiwania choinkowych ozdóbek.
Wydawały się takie szare, pospolite, a teraz co roku zasiadają na najwyższych gałązkach świątecznego drzewka.
Ptaszki te są plastikowe, oklejone prawdziwymi piórkami - wyglądają jak żywe.

W połowie wysokości drzewka zawieszona jest ozdoba ze sklejki - maluśka Szopka Betlejemska.
Gdzieś na dole jest czerwone jabłko - styropianowe, oklejone pluszem.
Drobne światełka sprawiają, że choinka promienieje.
Jeszcze jest jedna, jedyna bombka (szyszka), którą mam z domu rodzinnego i ona zawieszana jest (obowiązkowo) każdego roku.
To, co wyżej wymienione, to jedyne nie szydełkowe ozdoby na naszej tegorocznej choince.

Tych szydełkowych jest około 70 sztuk.
Piszę "około", ponieważ nie liczyłam ich w czasie zawieszania, a po ubraniu drzewka próbowałam liczyć kilka razy i za każdym razem wynik był: 67 albo 69 albo 70.
Część ozdób, o których pisałam wcześniej, zdobią inne miejsca mojego domku.



A pod choinką, wśród innych pięknych prezentów zobaczyłam coś, co mnie ogromnie zaskoczyło.
To jest ten prezent:


Czyż nie jest to najmilszy prezent dla kogoś zwariowanego na punkcie robótek???
Mąż, który ma swoje hobby, doskonale mnie rozumie, a bywa - pomaga mi.
Gdy zachodzi taka potrzeba, wykonuje coś (ramki, stojaczki, zawieszki), co przydaje się do ekspozycji niektórych robótek.

O moim prezencie dla męża piszę na drugim blogu, ponieważ jest to coś, co wykonałam na drutach.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ewa777
    2007/12/29 21:51:58
    Choinka niezwykła. Szopkę dostrzegłam.
    -
    urszula97
    2007/12/29 22:19:15
    Wspaniała choinka,a te sople podkreślają jej urok.Wszystko tak ładnie
    poukładane,równiutko.
    -
    eva712
    2007/12/30 09:33:04
    Choinka dzięki Twoim ozdobom zyskała niepowtarzalny urok,z takiego prezentu też bym była bardzo zadowolona.Pozdrawiam.Ewa
    -
    cypros
    2007/12/31 20:13:05
    Choinka jest przecudna!!! Szczęśliwego Nowego Roku!
    -
    anqu
    2008/01/01 13:24:31
    Szczęśliwego Nowego Roku

    Choineczka przepiękna, a prezent wspaniały
    -
    ewcia116
    2008/01/02 07:16:55
    choinczka cudo

    a co do prezntu to super też bym tak chciała

    pozdrawiam i życzę najlepszgo na Nowy 2008 rok
    -
    splocik
    2008/01/02 12:03:45
    Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa pochwały i życzenia.
    Moje życzenia dla Was są w specjalnej notce.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń