środa, 19 grudnia 2007

Ostatnie ozdoby i dwa aniołki

Mówiłam, że robienie ozdób świątecznych wciąga i pewnie nie poprzestanę na Mikołajkach lecz zrobię jeszcze parę ozdób choinkowych.

Tak też się stało.
Zrobiłam jednego aniołka na drutach i jestem z tego dumna - piszę o nim w drugim blogu.
Tego aniołeczka (poniżej) zrobiłam, bo po pierwsze "skurczyła" mi się gromadka aniołków zeszłorocznych, a po drugie skoro zrobiłam jednego na drutach, to musiałam zrobić drugiego szydełkiem.
Tworzyłam go z układu samych (prawie) łańcuszków, więc jest taki bardzo ażurowy.


Wykonałam kilka sopelków, bo te, które zrobiłam wcześniej "rozpłynęły się".
Powstała też duża gwiazdka, która może zastąpić maluśką serwetkę - średnica = 15 cm.
Malutka, płaska choineczka powstała do towarzystwa dla nieco większej, wykonanej w zeszłym roku.
Jak (w przyszłości) powstanie ich więcej i o różnej wielkości - utworzą mały zagajnik.


Ciągle odkładałam wykonanie wachlarzyków, które już w zeszłym roku widziałam i podziwiałam na blogach robótkowiczek.
Teraz mam i ja swoje wachlarzyki, a do ich wykonania wykorzystałam (częściowo) schematy małych serwetek.

Oświadczam, że są to ostatnie ozdoby świąteczne w tym roku.
Teraz zabieram się za ozdobienie domku i przygotowanie Wigilii.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    kakunia.k
    2007/12/19 15:37:23
    aniołek - cudeńko :)))
    -
    hrabina.e
    2007/12/19 19:22:28
    Wszystkiego naj!!!!!! na te Święta. Niech będą wspaniałe, pełne radości i miłości.

    Anka
    -
    auntivory
    2007/12/20 08:22:12
    Cudeńka! Ja jeszcze robię - podobnie część ozdób się rozeszło. Porządki mnie przerażają, jeszcze niestety przede mną.
    -
    urszula97
    2007/12/21 22:17:20
    Narobiłaś tego,ja też ale została mi tylko jedna serwetka,1 anioł.5 gwiazd i 3 dzwonki.Reszta to prezenty ale w przyszłym roku dorobię.
    -
    splocik
    2007/12/23 14:42:44
    Kakunia - dzięki bardzo! :)

    Hrabina - dziękuję za życzenia i je odwzajemniam.

    Auntivory - ja skończyłam definitywnie z ozdobami i mimo, iż sporo powędrowało w świat, to na choince będzie ich mnóstwo. Dziś jestem prawie po robocie - z dań zostały mi sałatki śledziowe, a jutro tradycyjnie uszka i pierogi oraz kompot z suszu.

    Urszula - narobiłam, oj narobiłam tych drobiazgów, ale odkryłam, że w tym roku nie zrobiłam żadnej ozdoby wyszywanej. Pochłonęły mnie druty i szydełko.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Monika
    2013/11/21 14:51:55
    Witaj! Wiem, że post jest dość stary, ale czy mogłabym dostać schemat wachlarzyków z aniołkami? Bardzo mi zależy... habrylom@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Monika
    -
    splocik
    2013/11/21 19:44:52
    Moniko - miło Cię gościć :)
    Może czytając nie zwróciłaś uwagi, że wachlarzyki zrobiłam częściowo w oparciu o schematy serwetek. Zatem domyślasz się, że nie mam gotowych schematów.
    Natomiast aniołki też robiłam z głowy stosując zasadę po każdym okrążeniu zastanawiam się, co zrobić dalej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń