czwartek, 10 stycznia 2008

Dzisiaj, rok temu i... każdego roku



Każdego roku 10.01. - to MÓJ DZIEŃ
Dokładnie rok temu - w dniu moich urodzin, umieściłam na blogu wyszyty krzyżykami obrazek znaku zodiaku - Koziorożec.

Taki sam obrazek otrzymała bardzo Droga mi osoba - wiem, że tu zagląda, więc przy tej okazji składam Jej moc najserdeczniejszych życzeń i niech spełnią się Jej wszystkie marzenia.

W poszukiwaniu wzoru-inspiracji do wykonania obrazka, trafiłam na stronę z obrazkami, które mnie urzekły.
W oryginalnej wersji obrazki mają granatowe tło, które nie pasuje do pokoju - miejsca ich przeznaczenia.
Postanowiłam jednak wykorzystać schematy, które musiałam każdorazowo przerabiać i dopasowywać do ramek 0 jednakowej wielkości.
Opłaciło się - galeria jest taka, jaką sobie wyobraziłam.

Jak zaplanowałam, tak zrobiłam - co miesiąc umieszczałam na blogu wyszyty obrazek kolejnego znaku.
Niektóre obrazki wyszywałam podwójnie - dla przyjaciół.
Zanim obejrzałam się nadszedł ostatni miesiąc i ostatni obrazek dołączył do galerii.
Skompletowałam całą galerię - taki ze mnie uparty Koziorożec.

Oto Galeria Znaków Zodiaku w komplecie:


W astrologii, plejadę znaków otwiera Baran, a kończą Ryby.
Moja galeria (jak widać) zaczyna się inaczej, przy czym w każdej chwili mogę przewiesić pierwszą trójkę obrazków na prawą stronę i już mam zachowany układ astrologiczny.
W dzisiejszym dniu,
wszystkim Koziorożcom
(szczególnie tym urodzonym 10.01.)
składam życzenia
wszelkiej pomyślności,
radości z każdego dnia
i każdej chwili życia
oraz spełnienia tego,
o czym marzą skrycie.
 
Pozostałe życzenia znajdują się na stronie, do której odwołuję się w pierwszym zdaniu tej notki.

Przyznaję, że w minionym miesiącu (właściwie prawie w dwóch) nie wyszyłam kompletnie nic, nawet najmniejszej ozdoby świątecznej - cały czas czułam, że czegoś mi brakuje.
Teraz już wiem - brakowało mi kolejnej wyszywanki, ale już mam pomysł.

Moja galeria znaków zodiaku
---
Koziorożec - TUTAJ
Wodnik - TUTAJ
Ryby - TUTAJ
Baran - TUTAJ
Byk - TUTAJ
Bliźnięta - TUTAJ
Rak -TUTAJ
Lew - TUTAJ
Panna - TUTAJ
Waga - TUTAJ
Skorpion - TUTAJ
Strzelec - TUTAJ

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    jalucille
    2008/01/10 11:00:20
    Świetnie się prezentują razem :)))

    gratuluję uporu:D
    -
    ania_1976
    2008/01/10 12:03:46
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !
    -
    hrabina.e
    2008/01/10 14:22:42
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    Gratuluję konsekwencji działania:)

    pozdrawiam serdecznie.

    Anka
    -
    edysia79
    2008/01/10 17:59:14
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrowia, szczęścia, samych radosnych chwil w życiu no i czasu na robótki które chciałabyś zrealizować :)
    -
    motylek73
    2008/01/10 19:18:20
    Splociku, wszystkiego naj, naj, najlepszego z okazji urodzin! Ja to mam sentyment do koziorożców. Jutro moja bliska koleżanka ma urodziny, 16-go mój tata kończyłby 62 lata, no i oczywiście mój uparty, khem, khem - WYTRWAŁY mąż!
    Tej wytrwałości Ci gratuluję i troszkę zazdroszczę...
    Galeria prezentuje się wyśmienicie!
    Pozdrawiam!
    Motylek
    -
    lucznik16
    2008/01/10 19:40:13
    Wszystkiego, najlepszego z okazji Urodzin Splociku.Pozdrawiam
    -
    edi-bk
    2008/01/10 19:58:40
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Wszystkiego co w Twoim życiu najlepsze, zdrówka, radości na co dzień i spełnienia marzeń. I oczywiście jak najwięcej robótek i czasu na ich wykonanie. Pozdrawiam cieplutko.
    -
    seremity
    2008/01/10 20:35:16
    Wszystkiego najlepszego i samych tanich i dobrze zaopatrzonych pasmanterii w okolicy ;)
    -
    hanula1950
    2008/01/11 12:47:35
    Wszystkiego najlepszego!
    Życzenia wnukowi przekażę, bo on koziorożec, ale z 2-go.
    Wesołego weekendu życzę.
    -
    splocik
    2008/01/11 21:48:17
    Bardzo serdecznie dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze i życzenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      makneta
      2008/01/11 23:31:32
      Splociku, wszystkiego najlepszego droga Jubilatko.
      -
      dorfi123
      2008/01/12 15:26:16
      Wszystkiego co najlepsze, wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację :-))
      -
      justyha1
      2008/01/12 20:01:55
      Śliczna kolekcja!
      Wszystkiego naaaajlepszego, spełnienia marzeń i duuużo przyjemności z tworzenia takich pięknych dzieł.
      -
      splocik
      2008/01/13 16:19:18
      Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za życzenia, miłe słowa i za to, że mnie odwiedzacie.
      Ślicznie dziękuję także za wszelką pocztę, jaką od Was otrzymałam z kartkami i niespodziankami - jesteście kochane!!!
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      sowikoj
      2008/01/14 10:10:52
      Ja jak zwykle spóźniona - to niby nie jest cecha koziorożców, więc mogę o sobie powiedzieć, że jestem nietypowa ;), ale szczera:
      Zdrówka, miłości, radości, spełnienia marzeń i dalszych wspaniałych sukcesów na polu artystycznym i nie tylko :D
      Pozdrawiam
      I.
      -
      splocik
      2008/01/14 15:09:40
      Sowikoj - dziękuję bardzo. Spóźniony Koziorożec - to faktycznie nietypowe, ale typowa szczerość.
      Nie przypominam sobie, abyś przyznała się (w mojej galerii) do swojego znaku, a skoro teraz już wiem, to Tobie także życzę samych najlepszych rzeczy.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      monika_g
      2008/01/14 16:54:59
      Splociku, wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i siły do następnych ślicznych prac.
      -
      ewa777
      2008/01/14 21:36:08
      Drogi Splociku, spóźnione, ale najlepsze, najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin.Życzę wszystkiego, co dobre! Całuję urodzinowo:)
      -
      splocik
      2008/01/15 07:46:52
      Monika_g - bardzo dziękuję.

      Ewa - za spóźnione też dziękuję ślicznie.

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      monho
      2012/08/28 16:23:03
      Cudowna kolekcja!!!
      -
      splocik
      2012/08/29 21:58:06
      Monho - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń