poniedziałek, 15 września 2008

To już trzy latka

Właśnie minął trzeci rok mojego blogowania.

Gorąco dziękuję wszystkim odwiedzającym,
komentującym i mailującym.


Bardzo lubię i cenię kontakty (z Wami) blogowo - komentarzowe i mailowe.
Mam nadzieję, że będziecie nadal do mnie zaglądać - ZAPRASZAM.
Obiecuję, że jeszcze jakiś czas tu popiszę.
Zeszłoroczne refleksje są jak najbardziej aktualne.

Na pamiątkę trzeciego roczku blogowania wyszyłam serwetkę,
jak widać, bardzo prostym ściegiem. Z braku czasu obszyłam ją zakupioną koronką.




2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2008/09/15 17:10:22
    Wielkie gratulacje z okazji jubileuszu. Trzy lata to zarazem mało i dużo; mało - bo zapewne masz jeszcze tyle do powiedzenia, dużo - bo ileż trzeba mieć w sobie samozaparcia, żeby systematycznie wpisy umieszczać. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, wiele radości i dużej liczby komentujących gości. Pozdrawiam serdecznie
    -
    Motylek73
    2008/09/15 19:20:52
    Splociku! Wielkie gratulacje i podziękowania za to, że dzielisz się z nami nie tylko swoimi pracami, ale przede wszystki WIEDZą.
    Mam nadzieję, że blogowania nie zarzucisz, bo na stałe wpisałaś się do naszej wirtualnej rodziny robótkowej i nie tylko.
    A przy okazji muszę Ci wyznać, że łatwo mi się pamięta ile lat ma twój blog ponieważ jest zaledwie kilka tygodni starszy od Smyka.
    Za chwilę posyłam zdjęcia ze stanem licznika - widzę, że byłam blisko!
    -
    splocik
    2008/09/16 08:09:22
    Moteczek - dziękuję bardzo za gratulacje i życzenia :) Mam nadzieję, że bedę miała jeszcze coś do powiedzenia/napisania, bo inspiracji robókowych przybywa - widać to na blogach i stronach z robótkami.

    Motylku - dzięki wielkie! :)) Jest mi niezmiernie miło, że mogę należeć do wspaniałej robótkowej rodziny. Postaram dzielić się wiedzą i pracami na ile mi sił wystarczy.
    Buziaki dla Smyka!
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aggaw73
    2008/09/16 08:44:11
    Wszystkiego dobrego i poproszę o jeszcze :-D
    -
    hrabina.ee
    2008/09/16 20:58:06
    Splociku! Dużo serdeczności z okazji tej rocznicy!

    pozdrawiam ciepło!

    Anka

    P. S. Sorry, że nie piszę, ale nie mogę się pozbierać.
    -
    eda-1
    2008/09/17 11:14:51
    Splociku, życzę Ci jeszcze wielu, wielu roczków, bo fajnie tu do Ciebie zaglądać:))) A serwetka śliczna!
    -
    violetta666
    2008/09/18 13:44:31
    serwetka jest śliczna :)) gratuluję i życzę kolejnych latek w blogowaniu :))
    -
    splocik
    2008/09/18 14:52:42
    Aggaw - dzięki, postaram się o ciag dalszy :)

    Hrabina - bardzo dziękuję :) Napiszesz w wolnej chwili - wiem.

    Eda - Dziękuję, dziękuję:) Zapraszam do zaglądania :)

    Violetta - bardzo, bardzo dziękuję :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      fusilla
      2008/09/18 21:15:51
      Jak najwięcej miłych rocznic życzę! :-)))))
      -
      dorotka100
      2008/09/18 22:22:21
      Witam gorąco,życzę więcej takich sympatycznych rocznic-Dorota z Poodlasia
      -
      ewa777
      2008/09/19 11:06:39
      Drogi Splociku, serdeczne gratulacje. Z przyjemnością tu zawsze zaglądam, chociaż "robótkowa" nie jestem, ale miło popatrzeć na ładne rzeczy i poczuć ciepło Twojego pisania. Pozdrawiam:)
      -
      wiki45a
      2008/09/19 20:29:01
      Gratuluje Splociku! - trzy lata to kawał czasu...i mnóstwo zrealizowanych pomysłów
      -
      ewcia116
      2008/09/20 10:30:23
      najlepszego z okazji rocznicy spóźnione ale szczere pozdrawiam ciepło
      -
      vivictoria
      2008/09/20 21:47:23
      Gratulacje i najlepsze życzenia. Trzy lata dla bloga to piękny wiek. To miejsce jest ważne dla mnie także. Dziękuję!
      -
      czarciik
      2008/09/21 09:09:00
      Gratuluje rocznicy, serwetka jak zwykle u Ciebie mistrzowska :)
      -
      splocik
      2008/09/21 14:05:42
      Fusilla - dzięki :)

      Dorotka - dziękuję :) Cieszę się, że wstąpiłaś.

      Ewa - bardzo dziękuję za miłe słowa. Ja do Ciebie też zaglądam z przyjemnością, choć nie zawsze zostawiam swój ślad.

      Wiki - dzięki! :) Masz rację, 3 lata to sporo, ale są osoby z dłuższym stażem.

      Ewcia - dziękuję ślicznie :) Te spóźnione traktuję tak samo radośnie.

      Vivi - dziękuję i zapraszam - masz tu swoje miejsce.

      Czarcik - Dziękuję za jedno i drugie :)

      Jesteście kochane.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2008/09/23 17:53:07
      Poprostu sto lat.Serwetka prosta a elegancka.Gratuluje.Lubie do Ciebie zaglądać i kopać"tutaj" tam".Twój blog jest taki spokojny,przemyślany a ja jestem choleryk i mam jak mam.
      -
      splocik
      2008/09/29 09:04:38
      Urszula - bardzo dziękuję za miłe słowa i zapraszam, jak zwykle, serdecznie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń