środa, 26 listopada 2008

Chcę zapomnieć oraz 2 odsłona obrazka

Ostatni tydzień był okropny, okropny i mało robótkowy.
Chcąc o nim jak najszybciej zapomnieć, krótkie lub dłuższe chwile przesiadywałam przy komputerku i odwiedzałam znajome blogi.
Sporo się u Was dzieje; tyle ciekawych nowości, tyle piękności, że oglądanie ich pozwoliło mi oderwać się od tego, co działo się u mnie.
Dobrze, że jesteście i, że w każdej chwili mogę Was odwiedzić i zapomnieć o troskach.

Tygodniowy zastój sprawił, że szydełko i wyszywanie odłożone zostało na bok, a jedynie trochę za druty chwytałam...

Obrazek, który zaczęłam wyszywać jakieś dwa tygodnie temu, czeka na złotą nitkę, po którą wybiorę się dopiero jutro - wcześniej nie zauważyłam jej braku.

Oto druga odsłona obrazka:




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    jolcia_78
    2008/11/26 20:22:25
    Splociku!
    Po chmurach będzie słońce!
    Głowa do góry i uśmiech na buzię...
    I bierz się na tą szopkę, bo do świąt co raz bliżej ;)
    Serdecznie pozdrawiam
    Jola
    -
    gaga1957
    2008/11/27 09:40:52
    Twoje milczenie wzbudziło mój niepokój, okazuje się że słusznie sądząc po Twoim wpisie. Myślę i zyczę Ci by złe chwile już nie powróciły. Tym bardziej gorące buziaki.
    -
    splocik
    2008/11/27 21:41:15
    Jolcia - dzięki za miłe słowa. Co prawda rzeczywistego słońca jakoś nie widać, ale promyczki pojawiają się na twarzy.

    Gaga - miło mi, że myślałaś o mnie. Dziękują za troskę i życzenia. Nastrój wraca, choć tego, co się wydarzyło nie da się szybko zapomnieć i serce boli.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    eda-1
    2008/11/28 18:45:59
    Splociku, mam nadzieję, że to co złe już odeszło i będzie tylko lepiej i tego Ci z całych sił życzę. Hafcik pięknie wychodzi:) Czekam na bardziej optymistyczne wieści od Ciebie:)
    -
    splocik
    2008/11/28 20:55:36
    Eda - dzięki za miłe słowa, staram bronić się przez złem, ale to czasami jest silniejsze i wtedy dopada mnie jakaś niemoc - samo życie.
    Tylko działka i robótki są w stanie oderwać mnie od tego, ale teraz działka zapada w zimowy sen, pozostają robótki. Myślę, że niebawem będę w lepszym nastroju, dzięki Tobie i innym blogowiczkom odwiedzającym mnie i piszącym przesympatyczne listy i komentarze.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    vivictoria
    2008/11/29 20:51:04
    Piękny motyw haftu, piekna zapowiedz swiat. Patrzmy w przyszlosc, oczekujmy dobrego: niech nadchodzi !
    -
    splocik
    2008/11/30 14:12:08
    Vivi - ten motyw spodobał mi się, gdy kupiłam gazetkę 2 lata temu, ale inne robótki sprawiły, że musiał poczekać. Mam nadzieję na dobrą przyszłość, czego i Tobie życzę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    robotkoweroznosci
    2008/12/09 22:23:48
    Śliczny obrazek się zapowiada...czuc swieta :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń