piątek, 20 lutego 2009

Cukieraski dotarły do celu

Cukieraski, które wcześniej rozdawałam, wczoraj dotarły do adresatek.

W związku z tym mogłam napisać o przygotowanej czekoladce i o niespodziance - są to serwetki wykonane na drutach.

Serwetka-niespodzianka pierwotnie miała być samodzielnym prezentem.
Jednak wobec wspaniałego gestu wybranej Anek-73, by główna niespodzianka przeszła w ręce drugiej wybranej osoby - Migot77, postanowiłam do serwetki-niespodzianki dodać parę cukierków takich samych, jakie zawierała niespodzianka główna.

Jest mi bardzo miło, że prezenty spodobały się.

Za pozwoleniem Migot77, ściągnęłam fotkę i dodaję ją do tej notki, by się gdzieś nie zgubiła.
Oto sympatyczna "Splocikowa panienka"- jak nazwała ją Migot.



 




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    migot77
    2009/02/20 19:05:26
    Splociku kochany, jeszcze raz - dziękuję Ci pięknie za cudną niespodziankę :o)
    Chwalę się ...
    bibelociara.blogspot.com/2009/02/cukierki-od-splocika.html
    pozdrawiam serdecznie ....
    WIELGACHNY buziak dla Anek_73 - cmoooooooook :o)
    -
    splocik
    2009/02/20 19:46:27
    Migot77 - lubię sprawiać innym niespodzianki i radować się Ich radością. Spodobała mi się Panienka, którą stworzyłaś z tego, co znalazłaś w kopercie :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    larysan
    2009/02/21 00:16:27
    Wysłałam kluczyk - do zobaczenia ( tylko bez la - rysan)
    -
    splocik
    2009/03/03 14:10:23
    Larysan - dzięki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń