niedziela, 15 lutego 2009

Improwizacje... serduszkowe

I po Walentynkach..., a ja pozostanę na momencik w temacie serduszkowym.

Serwetka w kształcie serca powstała po zakończeniu serwetek z haftowanymi serduszkami.
Po wykonaniu szydełkowego wykończenia kwadracików z haftem serduszkowym zostało trochę cieniowanego kordonka.
Zaczęłam robić kwadratową część serwetki i w momencie, gdy nitka skończyła się, dołączyłam ciemniejszą nitkę, również cieniowaną i tworzyłam dalej. Nie korzystałam ze schematu, ale po prostu przelewałam myśli na robótkę.
Tak powstało to, co widać na zdjęciu. Serwetkę podziwia szklany słonik, którego otrzymałam na moje osobiste urodziny.


Krótko po serwetce, powstała zakładka z dwoma serduszkami.
Obie rzeczy powstawały równolegle z etui na lusterko.

Zakładkę zaczynałam robić od dołu, i tam uformowałam pierwsze serduszko (strzałka wskazuje dla jasności).
W dalszej części powstało drugie serduszko, nad którym wykonałam trzy punkty.
W wyniku tej mojej kombinacji powstała - zobaczyłam to dopiero przy napinaniu - kulfoniasta buźka.
Górna część dolnego serca tworzy usta, serduszko w środku zakładki obrazuje nos (kulfonik), zaś punkty nad serduszkiem wyglądają jak brwi.
Może tak działa moja wyobraźnia?
Czy ten opisany obraz twarzy widzę tylko ja?



Na drutach też zrobiłam kilka rzeczy.
*****
Na koniec informacja o wymianie zakładek, którą zorganizowała Makneta.

Przed kontuzją ręki i odstawieniem pewnych robótek na jakiś czas, wykonałam 6 (w tym 5 na wymianę) zakładeczek w takich kolorkach:


Zakładki wymagają usztywnienia i wysłania do organizatorki, ale to jest do zrobienia w najbliższych dniach.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość
    2009/02/15 19:09:41
    Śliczne to serduszko i starannie wykonane! Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2009/02/16 14:25:34
    Tajemniczy Gościu - ślicznie dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    elzusia
    2009/02/16 22:06:17
    Przepiękne serduszko !Bardzo mi się podoba taka szydełkowa zakładka i w dodatku czerwona.Może będe miała szczęście i wylosuję jedną z Twoich zakładekw zabawie zakładkowej.Pozdrawiam
    -
    erzebet
    2009/02/16 22:18:57
    piękne jak zawsze :) pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2009/02/17 16:45:55
    Elzusia - pięknie dziękuję :) Chuchnę na jedną z moich zakładek - może się uda :)

    Erzebet - dzięki :) Jak zawsze miło mi Cię tu widzieć :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń